Skip to main content

Al sinds vele jaren ben ik klant bij kpn.

al jaren zijn er problemen met trage of wegvallende wifi, voor nieuwe klanten biedt kpn gratis wifi versterkers aan twv €199,-.

ik ben zelf ondernemer en weet uit ervaring dat het niet zo moeilijk is om nieuwe klanten te krijgen, echter, de klant behouden vergt veel meer moeite, en daar hoort geven soms ook bij.

Dus waarom bestaande klanten niet dezelfde mogelijkheid bieden als nieuwe?  

En wie zou dat dan moeten gaan betalen? 2 miljoen vaste  klanten x € 149,00. 


Hoi @Joep1965 en andere

Jij hebt geen spaarpotje thuis voor dit soort uitgaven van KPN klanten die graag behouden willen worden voor KPN ? :wink:


Leuk dit soort likes verzamelen door elkaar likes te geven met een standaard ingeplakt  antwoord door vaste bezoekers aan dit forum. 

Ik zie de opmerking steeds meer terugkomen.

De opmerking van @edjefel is zeer terecht. Wie gaat denken de huidige antwoordgevers de verloren opbrengsten van KPN betalen van alle weglopende klanten. 

Ter herhaling. Van mij hoeft KPN aan niemand “korting” te krijgen. Een goed product verkoopt zichzelf. 

Overigens KPN is best bereidt je te helpen @edjefel. Vul even je profiel aan, dan kan straks een Webcare medewerker beter zien hoe te helpen het product bij jou te verbeteren. 


@CorL het lijkt er op dat je vanmorgen een citroen hebt uitgeperst ipv een lekkere zoete sinaasappel. Er zullen vast klanten overstappen en dat is andersom ook en dat zijn geringe aantallen. Maar jij weet het altijd zo goed dus vertel jij nou eens waar kpn het geld vandaan moet halen als ze iedere vaste klant super wifi's gaat geven. We praten ongeveer over 300 miljoen euro. Uitgaande van 2 miljoen vaste klanten.


@CorL het lijkt er op dat je vanmorgen een citroen hebt uitgeperst ipv een lekkere zoete sinaasappel. Er zullen vast klanten overstappen en dat is andersom ook en dat zijn geringe aantallen. Maar jij weet het altijd zo goed dus vertel jij nou eens waar kpn het geld vandaan moet halen als ze iedere vaste klant super wifi's gaat geven. We praten ongeveer over 300 miljoen euro. Uitgaande van 2 miljoen vaste klanten.

Gisteren heb ik even vluchtig het jaarverslag van KPN bekeken. Volgens mij kloppen de gegevens niet waar jij vanuit gaat.

Ik pleit overigens er niet voor dat KPN aan iedere klant superwifi gaat geven dus weet niet waar je over schrijft.

Misschien eens een zoete sinaasappel eten want daar schijn jij van op te knappen. Ik heb dat ongevraagde advies niet nodig.  

 


Hey @edjefel, welkom op het KPN forum. Ik snap je vraag zeer goed, zoals vele andere ondernemers is een goed balans vinden tussen nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten behouden cruciaal maar ook lastig. Wij hebben ervoor gekozen voor een zo eerlijk en duidelijk mogelijk verhaal: ben je nieuw bij KPN, dan krijg je eenmalige een welkomstactie of -geschenk.

Ervaar je momenteel problemen door een brakke wifi in huis? Uiteraard helpen we je dan graag verder. Je kunt daarvoor de KPN Wifi Manager gebruiken. Dat is een online tool die je wifi in huis analyseert en verbetert door de instellingen van je modem aan te passen. Helpt dat niet? Dan geven we je advies op maat. 
Lees hier meer informatie over: Oplossingen voor trage en verbrekende wifi 

Toch nog vragen? Stel ze dan gerust aan de KPN Community via dit forum. Dan helpen andere klanten → ervaringsdeskundigen je met advies en tips om je wifi thuis te verbeteren. Geef dan goed aan wat je wensen zijn, en wat nu de situatie is. 
 
Offtopic: ontbijtadvies kunnen we wel met elkaar delen in de Huiskamer. Ik lees daar graag jullie ontbijtrituelen voorbij komen :) :tangerine:  


Gezien de reacties, konden jullie allemaal wel bij KPN werken.

Het gaat alleen maar over geld, geld wat KPN volgens jullie niet heeft.

Daar komt nog bij dat jullie er vanuit gaan dat alle 2 miljoen klanten slechte WIFI hebben, mocht dat zo zijn, had KPN allang niet meer bestaan.

Dus slimmerik, als je zo graag met cijfers wilt strooien, doe dan op zijn minst onderzoek, maar de eventuele klachten die KPN krijgt over wifi problemen, houden ze wel binnenshuis, en daar hebben ze groot gelijk in, dus wat jij schrijft, raakt kant nog wal, aangegeven prijs is consumenten prijs, is een groot verschil met inkoop.

Maar goed, laat ik de vraag anders formuleren:

Zou het geen mooie geste zijn van KPN, dat wanneer er onoplosbare problemen zijn met wifi, zij je dan de mogelijkheid bieden om het met een booster op te lossen.

zo beter??

 


Hi @edjefel, heb je mijn advies nog geprobeerd? 🙂  


Heel goed idee van TS!

 

Morgen meteen even mijn autodealer, bij wie ik al heel lang klant ben, vragen of ik geen kleiner modelletje gratis bij de net bestelde nieuwe auto kan krijgen.

Ik ben al zolang klant bij hem dus waarom niet?


He macabeus, 

beetje jammer, vindt je ook niet?

wel een rijbewijs, maar geen verstand.

 


Laten we het ontopic houden.  @edjefel We helpen ook onze bestaande klanten wifi thuis te verbeteren :) 
We hebben daarvoor de ideale tool ontwikkeld: de KPN Wifi Manager. Dit handige instrument analyseert jouw woning en de wifi. De tool kan de instellingen van je modem aanpassen, zodat wifi beter op jouw huis is ingesteld. Helpt dat niet? Dan geven we je advies op maat. Ik ben benieuwd wat we jou adviseren. wil je dat eens doorlopen?

Meer informatie lees je hier: Oplossingen voor trage en verbrekende wifi 


Reageer