Skip to main content

Ik heb een kleinzakelijk hussel internet met 500mbit/s omdat destijds via de glasvezel geen 1000mb/s mogelijk was. Intussen is dit wel mogelijk. Maar kan in MijnKPN op geen enkele manier mijn abonnement upgraden of wijzigen. Iedere keer kom ik via abonnement wijzigen op de site voor nieuwe klanten. 

Ik heb alle mogelijkheden in mijnkpn afgezocht maar geen optie om internetsnelheid te verhogen. 

En in de advertentie van KPN staat: Breid uw abonnement uit met zenderpakketten, entertainment of extra dienstenWilt u uw pakket uitbreiden? Bijvoorbeeld met meer internetsnelheid of een vaste telefoonlijn? Dit voegt u makkelijk zelf toe in MijnKPN. Of pas uw pakket naar eigen wens aan, met entertainment zoals Spotify Premium, Viaplay of Disney+.

 

Maar ik ben zeer ervaren in de digitale wereld. Maar het aanpassen van de internetsnelheid is onmogelijk in Mijn KPN. 

Wie helpt? Ik werk zelf van 06.00 - 23.00u en bellen naar klantenservice is wat lastig met mijn baan. Emailen kan niet. Dus misschien als iemand van KPN dit leest dat die mij kan bellen of mailen? Of gewoon de internetsnelheid aanpassen.

Hallo @Dunto Venaar ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Je zit hier op het particuliere forum van KPN. 
 

KPN Zakelijk is verder doordeweeks te bereiken via 0800-0403 of via de chat: 

https://www.kpn.com/zakelijk/service.htm?icid=service2

 

 


Hoi @Dunto Venaar . Welkom op het forum.

Is het al gelukt om je snelheid te verhogen? Doorgaans kun je dit via je MijnKPN regelen maar ik begrijp dat dat bij jou niet werkt?