Skip to main content

Ik kan mijn kobo ereader niet verbinden met mijn wifinetwerk, zou kunnen zijn dat dit ligt aan de 2.4 ghz of 5 ghz frequentie,  als ik in wil loggen, vraagt kpn om mijn ww van admin... hoe kom ik hierachter?



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt originele topic]

Hallo @Kockie74, welkom.

Wat lastig dat jouw Kobo niet wil verbinden met de Wifi. Ik kan mij echter niet voorstellen dat 2,4 en 5GHZ hier iets mee te maken zou kunnen hebben. Vrijwel de meeste apparaten zijn inmiddels geschikt voor de dual-band. Wanneer een apparaat niet geschikt is voor zowel 2,4 als 5GHZ dan kan het apparaat enkel 2,4GHZ uitlezen en zou het alsnog geen probleem moeten vormen. Ik denk graag met je mee, kan jij jouw Kobo wel verbinden met een ander wifi kanaal, bijvoorbeeld bij een vriend of bij de buren? Of werkt dat ook niet?

Om jouw tweede vraag te beantwoorden: Voor het inloggen op de webinterface van het modem heb je een adminpassword nodig, deze vind je op de achterkant van de V10A en de V12. Bij de V10 laat je het wachtwoord velt leeg. Lukt dit niet? geef je modem dan een reset. 


Hoi hoi  zojuist geprobeerd om op een ander wifikanaal (vd buren) in te loggen,  maar ook dit gaat niet...


Hoi @Kockie74,

Dat is erg spijtig. Dan ligt het niet aan het KPN Netwerk maar aan jouw Kobo. :disappointed_relieved: Ik hoop dat je nog garantie hebt. Dan kan je deze laten repareren. 

 

 


Hoi Hanna,

 

Inmiddels ereader gereset, en nu kan ik wel verbinden met wifinetwerk vd buren maar niet met die van ons zelf.…

Gr ilse