Skip to main content

ik heb gister mijn box moeten resetten alleen nu kom ik niet meer mijn modem in het nieuwe ww en het oude wat op de achterkant staat doet het ook niet meer!

 

iemand enig idee hoe ik er nu weer zou kunnen komen? ben al uren aan het zoeken maar ben radeloos…

 

alvast bedankt!

Welk type modem heb je?


KPN box 12


Heb je het resetknopje ingedrukt tot ie opnieuw opstart? Kan wel 15sec duren dus 15sec ingedrukt houden. 


Al meerdere malen


Hallo @hkwyk probeer onderstaande link eens:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/


Is het inmiddels gelukt @hkwyk? Let anders ook goed op de speciale tekens achterop de sticker. Meer over inloggen in de Box 12 op onze kennisbank. 


Is het inmiddels gelukt @hkwyk? Let anders ook goed op de speciale tekens achterop de sticker. Meer over inloggen in de Box 12 op onze kennisbank. 

Nee, ik heb inmiddels een nieuwe modem van jullie ontvangen alleen hij blijft mijn oude wifi naam zien en verbinding mee maken.


Dat klopt inderdaad. Het wifi netwerk blijft hetzelfde bij een modemwissel. Zo hoef je niet alle apparaten weer opnieuw te verbinden.

 

Maar heb je voor het inloggen ook andere browsers geprobeerd en/of de cache en cookies te legen? Kun je daarna inloggen?


Dat klopt inderdaad. Het wifi netwerk blijft hetzelfde bij een modemwissel. Zo hoef je niet alle apparaten weer opnieuw te verbinden.

 

Maar heb je voor het inloggen ook andere browsers geprobeerd en/of de cache en cookies te legen? Kun je daarna inloggen?

Ik heb uit eindelijk mijn laptop rechtstreeks op de modem aangesloten. Zo bleef het internet stabiel en kon ik uit eindelijk inloggen gelukkig!

 

Bedankt voor het bericht!


Top! Mocht er nog weer iets zijn, dan horen wij graag van je.