Skip to main content

Deze man heeft mij een goede service gegeven dus zou graag zijn naam en adres willen weten .

Bel hem dan even op. 


Ja nou dat is het hem nu net , het nummer bestaat niet meer wegens overweldigend succes denk ik . 
wilde hem graag iets leuks sturen voor bij de kerstdagen 


Nou, van de belkosten à 1 euro per minuut die je betaald hebt, kan hij dat kadootje zelf wel kopen 😎


Nou dat cadeau wat hij van mij ontvangt is met geen geld te betalen 😎


Ja nou dat is het hem nu net , het nummer bestaat niet meer wegens overweldigend succes denk ik . 
wilde hem graag iets leuks sturen voor bij de kerstdagen 

Dat nummer is/was van een doorschakelservice die jou voor één euro per minuut heeft doorgeschakeld naar het gratis nummer van KPN: 0800-0402. 
 

Je hebt dus waarschijnlijk een gesprek gehad met een medewerker van de KPN-klantenservice. Als je zijn naam niet hebt genoteerd, dan wordt het lastig. 
 

De eigenaar van het 0906-nummer ga je na de ontvangst van de factuur vast veel minder dankbaar zijn. 


Ah, dat is zo'n belabberde doorschakeldienst. Als je bericht cynisch is, dan snap ik dat je die graag een 'kerstcadeautje' wilt sturen, zolang het binnen de grenzen van de wet valt. Ik benadruk dat de eigenaar van die doorschakeldienst onnodig geld binnen staat te harken door zich jou voor dure kosten door te laten verbinden met een telefoonnummer van een klantenservice die gratis tot goedkoop bereikbaar is.

Wat je nog welke site dat is? Dan kan je even uitzoeken welk bedrijf er achter zit. En anders via archive.org kijken of die site in het verleden gearchiveerd is. 

Edit: Ik heb even gekeken bij de ACM, die de telefoonnummer reeksen onderhoudt:

Massxess B.V.

 

 


Ging volgens mijn inziens via kpn ? 
Ik wil hem alleen echt iets geven dus zou graag hulp willen van de Kpn om dit nummer voor mij te achterhalen 


Misschien heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) al opgetreden tegen deze doorschakeldienst.

ACM gaat met aangescherpte regels strenger optreden tegen doorschakeldiensten


Of anders alleen zijn nieuwe nummer zou ook al voldoende zijn 


Ging volgens mijn inziens via kpn ? 
Ik wil hem alleen echt iets geven dus zou graag hulp willen van de Kpn om dit nummer voor mij te achterhalen 

Ah, het bericht is dus niet cynisch. (Ik hoopte van wel 😏)
Zij zijn een excessief dure (!!) doorschakeldienst, en het eigenaar van het nummer is NIET van KPN.

Wat is de precieze reden? Ging het om een aardige KPN-medewerker waarmee het o zo dure Massxess B.V. van dat 0906-nummer je naar toe heeft doorgeschakeld?


Voor alle kpn medewerkers wie mij de naam en het adres geeft van de eigenaar van nummer 0906-0400382 kan een leuke beloning ontvangen .


Nogmaals, @Claudius33 : Je bent wel bewust dat het bedrijf Massxess B.V. je op dure kosten gejaagd heeft, en dat je hun niet aan de lijn hebt gehad.

Wie wil je nu graag bedanken?
KPN voor de goede service?
Of het bedrijf die jou heeft laten doorsturen naar een peperduur 0906-telefoonnummer die je blijkbaar doorverbond met KPN, die normaal gratis te bereiken is?


Dit is het nummer van een doorverbind dienst. Ook klachten over dit nummer op het forum te vinden voor hoge kosten bellen naar kpn via dit nummer. 

Dus zelfs als deze dienst nog zou bestaan zullen ze echt niet meer weten met wie ze je toen verbonden hebben, @Claudius33 .

https://www.google.com/search?q=09060400382

@AriënC heeft je in deze reactie al de eigenaar vertelt.

 


Voor alle kpn medewerkers wie mij de naam en het adres geeft van de eigenaar van nummer 0906-0400382 kan een leuke beloning ontvangen .

Massxess BV

Eigenaar : khoffstaetter@massxess.nl

telefoon: 088 - 545 45 00

of volgens de KVK: 

Massxess B.V. - Hoofdvestiging 

Vestigingsadres

Adres

Veluwezoom 42 bg en 1e ver
1327AH Almere

https://openkvk.nl/openkvk/hoofdvestiging-33274046-0000-massxess-bv


Top bedankt Noordzee ik ga er mee aan het werk morgen met de kpn en het bedrijf mocht alles kloppen ziet u de beloning snel tegemoet.👍🏽


@Claudius33 

Wat betreft de beloning:

Graag overmaken aan Serious Request:

https://doneer.hetvergetenkind.nl/donatie/?utm_source=3fm&utm_medium=referral&utm_campaign=algemeen

Plaats je hier een foto van de bevestigingsmail die je van hun ontvangt? 


@Claudius33 Dat bedrijf verdient meer dan genoeg aan je want weet niet hoe lang je aan de telefoon heb gezeten?

Of als je factuur nog moet komen niet al Te hard schrikken maar dan…


Misschien is de factuur al binnen en wil hij daarom even contact………...


Kpn wil mij niet helpen vinden het schijnbaar normaal dat alle klanten zo opgelicht worden dus of het betreffende bedrijf idd de eigenaar is van dit nummer kan ik gelukkig voor mij zelf en het bedrijf niet met zekerheid achterhalen en voor dat ik met de actie door ga wat ik in mijn hoofd heb wil ik dat graag wel weten .


We hebben hier te maken met het bedrijf bel zo B.V. ben ik achter gekomen 🧐 let The games begin 🕺


Hoeveel euro ben je kwijt ?


Het was dus wel cynisch bedoeld….

Dan is er wel wat goed nieuws, @Claudius33 . Doorschakelen naar gratis nummers (tegen de verbindingskosten à € 1 ) is aan banden gelegd.

Per 16 december van dit jaar 2022 mogen doorschakeldiensten NIET meer doorschakelen naar gratis nummers. Voor nummers met 0900, 0906 en 0909 geldt dat doorschakelen helemaal niet meer mag. Dat zal ook de reden zijn dat bovenstaande nummer niet meer werkt.

18xy nummers mogen alleen nog de eerste 10 minuten in rekening brengen en alleen als het niet naar een 0800 nummer is. Daardoor zal en mag een 18xy nummer nooit meer dan € 10 per gesprek mogen kosten.

https://www.acm.nl/nl/publicaties/acm-gaat-met-aangescherpte-regels-strenger-optreden-tegen-doorschakeldiensten

Heb je die kosten dus voor of op 15 december gehad dan is het helaas pindakaas. Ik vrees dat daar ook juridisch niets mee te doen valt. Het mocht toen gewoon.


Heb inmiddels 2 adressen *** *** te *** en *** *** te ***. 
Niet de meest luxe panden maar ja als je oplichter bent moet je ook snel kunnen verkassen 👍🏽 
We gaan hem vinden dat beloof ik U 


Ik hoop dat we het legaal houden?


Als je dit soort dingen legaal houd blijven deze patiënten door gaan en dat is prima als je er geen moeite mee hebt maar ja daar wringt de schoen nogal bij mij 
Als ik opgelicht wil worden dan bepaal ik graag zelf door wie 👍🏽

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels