Skip to main content

Deze man heeft mij een goede service gegeven dus zou graag zijn naam en adres willen weten .

Oke, je voelt je opgelicht voor het moment dat de werkwijze illegaal werd, begrijp ik? Dus je bent dan niet opgelicht. Je voelt je wel benadeeld. 

Daarnaast is het stalken, imtimideren etc strafbaar. 

Het bedrijf lijkt bovendien ook gestopt met hun praktijken onder druk van ACM.

Mijn advies: Laat het los, laat het gaan. Of besteed het uit als een civiele zaak ofzo.


Als mijn geld terug is op mijn rekening dan laat ik het los en dat doneer ik dan weer .


Als mijn geld terug is op mijn rekening dan laat ik het los en dat doneer ik dan weer .

Is het voor de 16de gebeurt?

Zie deze post

 


Als mijn geld terug is op mijn rekening dan laat ik het los en dat doneer ik dan weer .

Stap naar een advocaat of rechtshulp, en wacht af.


Als mijn geld terug is op mijn rekening dan laat ik het los en dat doneer ik dan weer .

Dat is niet wat je gisteren schreef. 
 


Maar het was tot 16 december legaal. Dus als het je voor 16 - 12 is overkomen heb je niet veel poot om op te staan. 

Het is inmiddels, sinds 16 december, illegaal! Het kan ( mag) je dus niet meer overkomen. 


Een eenvoudige toetsenbord zoektocht in openbare bronnen brengt me bij :

https://www.contactmakers.nl/

Maar naar mijn sterke vermoeden is dit “slechts” het bedrijf dat de faciliteiten levert.


Ik hoop voor beide partijen op een goede afloop iig en voor Bel zo in het bijzonder allemaal bedankt voor de goede hulp en Noordzee de donatie vind sowieso plaats .

fijne dagen allemaal 🎅