Skip to main content

Goedemiddag,

ik heb een ander huis gekocht en nu zit er in de meterkast nog een oude internetaansluiting met een laskoker. Nu is mijn vraag of kpn deze aansluiting kan vernieuwen? En voor wie zijn de kosten? Ik heb nu al een kpn tv en internet abonnement die ik mee neem naar mijn nieuwe adres. Dus ik neem aan dat kpn dit voor mij vernieuwd…

iemand enige ervaring hiermee?

alvast bedankt 

Moet dat vernieuwd worden dan? Kunt u het anders niet aansluiten? KPN stuurt niet zomaar een monteur om iets te vervangen wat gewoon werkt. Kunt u eens een foto plaatsen?


Ja, volgens mij bestaan er iets van 6 verschillende koper aansluitpunten, heet ook ISRA dacht ik. En ze zouden allemaal gewoon moeten werken.


Hoi @Albert96, welkom bij ons op het forum. Er zijn verschillende aansluitpunten voor koper mogelijk zoals kevster al noemt. Op deze pagina kan je ze zien onder het kopje 'DSL aansluiting’: Waar zit je KPN aansluitpunt. Welke daarvan heb je? Je kunt er ook een foto van delen zoals Nick noemt.

Ze zijn allemaal te gebruiken, het is niet per definitie nodig om 'm te vervangen. Afhankelijk van de staat natuurlijk, maar dat is zonder een foto moeilijk te beoordelen.