Skip to main content

Krijg vandaag een email met de mededeling dat mijn kortingsperiode stopt…… welke kortingsperiode….🥴

Krijg vandaag een email met de mededeling dat mijn kortingsperiode stopt…… welke kortingsperiode….🥴


Dat is de onzichtbare KPN-korting. Dat betekent dat je binnenkort meer gaat betalen :joy:


O, nou ben benieuwd, betaal nu al de hoofdprijs.


O, nou ben benieuwd, betaal nu al de hoofdprijs.


Als je nu zeker weet dat je geen korting krijgt zal er niets veranderen lijkt me.


Nee, dooie mussen emails…..er lukt bij dat KPN echt nooit wat...😂😂😂.

Kreeg ooit bericht na een storing: hoe is uw WIFI nu met de twee versterkers die u van ons heeft gehad.

de versterkers heb ik zelf aangeschaft….sukkels!!!!


Nee, dooie mussen emails…..er lukt bij dat KPN echt nooit wat...😂😂😂.

Kreeg ooit bericht na een storing: hoe is uw WIFI nu met de twee versterkers die u van ons heeft gehad.

de versterkers heb ik zelf aangeschaft….sukkels!!!!


Tja..typisch


Soms gaan er dingen mis in de communicatie. Als alles verder naar wens werkt of kan ik nog iets voor je doen?


Ik wil alsnog mijn korting en die wifi dingen vergoed.

hoe krijgen jullie het toch weer voor elkaar!!!!!

 

albert


En het bleef heel erg stil…..


Euhm... hoelang bent u al klant van KPN? Was die mail die u ontvangen hebt niet gewoon spam?


Precies een jaar precies wat afgesproken was...


Hoi @BeG . Het is me nog niet helemaal duidelijk maar ik denk dat ik een beter beeld krijg als ik jouw gegevens tot mijn beschikking heb.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Goedemorgen Erwin;

ik heb geen zin om dit volgende gevecht met KPN aan te gaan en heb besloten zsm mijn abonnement op te zeggen.

jullie hebben de beloftes niet waargemaakt en dat vind ik niet erg, maar het enorm lange gezeur altijd voordat het wel voor elkaar is…...geen zin meer in!

 

GeG


Jammer om te lezen, @BeG . Ik hoop dat je bij een andere provider een betere ervaring hebt.


Goedemorgen Erwin;

ik heb geen zin om dit volgende gevecht met KPN aan te gaan en heb besloten zsm mijn abonnement op te zeggen.

jullie hebben de beloftes niet waargemaakt en dat vind ik niet erg, maar het enorm lange gezeur altijd voordat het wel voor elkaar is…...geen zin meer in!

 

GeG

 

Zou je nog uit willen/kunnen leggen wat het probleem is geweest waardoor je opzegt?


Ik heb net gebeld voor korting op me maandelijkse betaling, ben al jaren klant, maar kon alleen maar Turkse zenders, of hindi of ziggo sport of fox sport, nou sorry maar daar bel ik niet voor, heb een uitgebreid pakket en zelfs mobiele abonnementen van kpn, dus een leuke korting zou wel eens leuk zijn van een paar maanden, en dan vraag je om een ander te spreken dan kan dat zogenaamd niet, pure onzin om dat tegen iemand te zeggen die zelf bij de concurrent werkt en weet dat die afdeling er wel degelijk is  retentie, maar als jullie klanten willen verliezen goed zo doorgaan met dit soort stomme gelul 


Het staat u vrij om de overstap te maken naar de concurrent.


Jeroen Ruiter 

Als je verder geen normaal antwoord heb, hou dan je mond, volgens mij heeft ieder mens wel eens recht op een leuke korting en dat ik kan overstappen dat weet ik ook wel, maar zulk antwoord van je dat slaat nergens op, en als je zelfs bij KPN werkt dan zal je teamleidster/ er erg blij met jou zijn, echt een goed persoon die er alles aan doet om klanten te houden


Beste @Oma willy 

Ik ga verder niet de discussie met u aan. KPN heeft een beleid omtrent nieuwe en vaste klanten. Daarmee kunt u het eens zijn of niet. Op dit forum zijn zoveel topics geopend waarin deze discussie keer op keer langs komt.

Als u even had gezocht had u deze berichten allemaal kunnen lezen.

Woorden zoals stom gelul zijn in mijn ogen niet nodig, gelukkig is er vrijheid van mening en het staat u vrij om binnen de huisregels te reageren.

Overstappen is de mogelijkheid om een leuke korting te krijgen. Ik geef als tip mee dat service ook een onderdeel is van de prijs. Als u de service van KPN niet voldoende vind en eigenlijk aangeeft teveel te betalen, staat het u vrij om over te stappen.

 


@Oma willy : Welkom op het forum. Er moet mij van het hart dat je toon niet heel prettig is. Ik wil je vragen om het vriendelijk te houden. We zijn hier om elkaar te helpen en elkaar van duidelijke informatie te voorzien.

In antwoord op je vraag: Ik heb geen korting voor je. Zoals je zelf al aangeeft kan er soms iets bij retentie. Garanties heb ik niet maar wellicht is het handig om contact met ze te zoeken? Dat kan via 0800 0402.


Vind het prima dat je mijn toon niet prettig vind en dat hoef je ook niet te vinden, maar iemand die weet hoe het werkt moeten jullie niet in de zeik nemen dat ze geen korting kunnen krijgen, wat dat kunnen ze namelijk wel, en hoe ik me toon leg dat is nog altijd aan mij zelf


Ik wens u ook nog een fijne dag @Oma willy