Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben na mijn contract bij Telfort automatisch bij KPN terechtgekomen

Ik had de gewoonte om elk jaar Telfort te belllen voor korting als vaste klant, en kreeg dit ook

Ik zou dit ook graag bij KPN geregeld willen hebben, per slot van rekening heb je als vaste klant wel recht op enige korting: je kunt ook geen gebruik maken van aanbiedingen

Hoezo recht op korting, er is geen recht op korting, korting is een gunst als men dit wil aanbieden.

En KPN bied geen korting aan via een forum of openbaar medium, als er wat mogelijk is zal je persoonlijk contact moeten opnemen met 0800-0402.


De korting zit bij KPN verwerkt in de standaard prijs. Logisch ook, want wat heeft het voor zin om elk jaar korting te krijgen? Nutteloos toch? Kun je net zo goed de normale prijs wat lager maken. Hoeft de klant er ook niet ieder jaar om te bellen. En hoeft KPN geen extra medewerkers in te zetten om al die bellende klanten te woord te staan.


Jammer dat er misbruik wordt gemaakt van de monopolie positie


Jammer dat er misbruik wordt gemaakt van de monopolie positie

Waarom misbruik? Welke monopoliepositie? Daar is helemaal geen sprake van. Er zijn zat andere providers waar u zo naar toe kunt overstappen. 


Het beste wat je kunt doen, is met 0800-0402 bellen. Garantie geven doe ik je niet, maar uit ervaring weet ik dat er best wat te regelen valt.