Skip to main content

L.S.,

Zojuist per email een nieuwe overeenkomst van u ontvangen onder voor klantnummer (...) .
Op deze overeenkomst ontbreekt de Entertainmentkorting van € 5,- p/m.
Ook staat er niet op vermeld de KPN Compleet - 5 euro Mobiel Korting (voor 2 mobile telefoonnummers).

Komt nu een email binnen dat ik een nieuw KPN modem zal krijgen.
Is dit nodig, ik heb op dit moment al een zonder problemen werkend KPN modem.
Dus als het enigszins kan wil ik deze graag houden.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Universe , op overeenkomsten wordt in de regel met bruto bedragen gewerkt zonder de kortingen, staat ook veelal vermeld. De kortingen worden verwerkt op het moment dat blijkt dat je daar ook werkelijk recht op hebt 

 


OK, staat er echter niet duidelijk op (korting pluspakket wordt wel vermeld, wat het nog onduidelijker maakt). Er wordt alleen gesproken over over de eventuele entertainmentkorting gesproken, echter niet over de KPN Compleet - 5 euro Mobiel Korting.
En het nieuwe modem, is dat nodig?


Hallo @Universe , welk merk en type modem heb je nu, als dat een V8 of ouder is, is dat nodig.

 


Hallo @Universe , die entertainment korting krijg je op het moment dat je een extra tv pakket kiest waarmee je die korting dan kunt verrekenen. Mobiele korting zie je in de regel op je mobiele factuur terug.


Ik heb het pluspakket (verder geen extra pakket).
Bij het afsluiten (telefonisch) werd verteld dat ik Entertainmentkorting had.
Heb alleen het Pluspakket
 


Heb nu de Experia V9 welke perfect werkt
Qua snelheid wijzigt er niets (heb nu al glasvezel 200).


Ik heb het pluspakket (verder geen extra pakket).
Bij het afsluiten (telefonisch) werd verteld dat ik Entertainmentkorting had.
 

Hallo @Universe , dat krijg je ook op de wijze zoals ik eerder beschreven heb. Het is dus geen korting die meteen op je factuur verrekend wordt, pas bij het nemen van een extra tv pakket. Voorbeeld, je neemt Netflix, kost 7 euro bruto, jij verrekend de entertainment korting van 5 euro, dan kost het je netto slechts 2 euro. Duidelijk zo?


Ben erg lastig.
Wat ik nu begrijp is dat je ook bijv. een abo op Netflix moet hebben voordat je de korting krijgt.
Daar is telefonisch in het geheel geen rekening mee gehouden, daar is gezegd dat we € 62 gaan betalen.
Dit is de basisprijs van € 73,99 verminderd met 6,99 korting voor het pluspakket en 5,- voor het entertainmentpakket.
Volgens mij gesproken met Kim

Als modem heb ik nu de V9 welke perfect werkt (glasvezel, snelheid 200).


Hallo @Universe het modem voldoet niet meer aan de technische eisen van KPN i.c.m. jouw abo.

De V9 kent maximaal WiFi4 en de KPN Box12 kent WiFi 6 voor betere wifisnelheden.

Je kunt inderdaad de entertainmentkorting alleen verrekenen met een optioneel tv pakket.

Kijk maar naar de Hussel-pakketten op KPN.com.

 

 


Bedankt, duidelijk alleen jammer van de foutievevinfonbij afsluiten contract.

Qua modem maakt WiFi mij niet uit, heb hiervoor mijn eigen oplossing, UniFi (WiFi van de Experiabox is uitgeschakeld).


Hallo  @Universe , ik zou het nieuwe modem gewoon aansluiten en de andere weer braaf retour sturen.

Dan ben je technisch weer helemaal bij.