Skip to main content

Ik heb een tijd terug een email gekregen van KPN waarin korting werd aangeboden bij verhuizen. 
De strekking van de tekst was "Met vooruit verhuizen krijg je korting bij KPN als je op het nieuwe adres weer voor ons kiest”.  Ik heb dat aangevraagd en kreeg inderdaad een aanbod waarin het nieuwe adres was opgenomen waarbij stond dat er aldaar glasvezel zou zijn aangelegd in januari of februari 2023 (de verwachte verhuisdatum die ik had opgegeven). Dat laatste klopt inderdaad. Ik ben pas geleden verhuisd en heb een KPN monteur ingeschakeld om het te laten instellen. Kort geleden kreeg ik de factuur van het abonnement maar helaas werd er met de aangeboden korting (6 maanden Internet en TV € 30) geen rekening gehouden. Uiteraard zou de factuur iets hoger zijn omdat ik ook een vaste telefoon met “gratis” bellen bij mijn abonnement heb. Ik hoop dat KPN ook op dit forum meekijkt en dat ik alsnog van hun aanbod gebruik kan maken.

Hallo @tomtom1919 helaas klopt het, de verhuisaanbiedingen bestaan sinds een paar maanden niet meer. Bezuinigingen bij KPN denk ik.

 


Goedemorgen @tomtom1919 en bedankt voor je bericht :)

Helaas klopt het wat @JanD zegt, we zijn hier een tijdje geleden mee gestopt. Omdat jij nog wel een mail hebt ontvangen met daarin het desbetreffende aanbod, kun je altijd nog eens contact opnemen met onze verhuisdesk en de situatie bij hen voorleggen. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je belt inzake een verhuizing, op die manier kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Hopelijk kunnen ze hierin toch nog iets voor jou betekenen!