Skip to main content

Ik krijg net een mailtje dat ik moet overstappen naar mijn glasvezelverbinding, maar omdat die aansluiting op een vreselijk onhandige locatie is geplaatst heb ik een kabel nodig om naar de meterkast aan de andere kant van de verdieping te komen. Volgens het mailtje kan ik zo'n kabel gratis bestellen. Er wordt gesproken over een kortingscode maar die is echter nergens te bekennen en als ik de link volg en de kabel in mijn mandje doe moet ik alsnog 20 EU afrekenen.

 

In de mail staat “bestel gratis een langere ethernetkabel met deze vouchercode: “ waarna er een witregel staat en een link naar de website. Nogmaals, bij het volgens van die link moet ik gewoon afrekenen en er staat ook geen code of verwijzing in het linkadres zelf.

 

Ik heb geen mailadres of telefoonnummer kunnen vinden dus daarom probeer ik het maar via deze weg.

Hoi @max max max . Ik moet je bekennen dat ik niks van een vouchercode voor een internetkabel wist.

Maar als jij klant bij ons bent en jij hebt momenteel zo'n kabel nodig vanwege de overgang naar glasvezel, kan ik je daar wel bij helpen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

 


Hoi Erwin, het mailtje ziet er zo uit:

 

Ik heb mijn profiel aangevuld intussen!


De langste die ik heb, is 10 meter. Die heb ik zojuist opgestuurd. Is dat voldoende, denk je?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Hoi,

Kan ik met iemand in contact komen die mij ook zou kunnen helpen?

Ik kan helaas ook geen andere kabel bestellen zonder bij te moeten betalen.

Mvg


@Tom Barten . Ik heb gereageerd in jouw eigen topic. Kun je daar een reactie plaatsen?