Skip to main content

Ik heb een kortingsvoucher ontvangen om een ethernetkabel gratis te kunnen bestellen,  maar bij het afrekenen blijkt die niet meer geldig te zijn. Heeft misschien te maken met dat ik de bestelling heb gewijzigd (ik had een andere lengte nodig). Kan ik een nieuwe kortingcode krijgen?

Ik wil een kabel van 15 meter bestellen. 


Hi @Mary Bell,

Jammer dat de voucher net meer geaccepteerd werd 🙁 Zou je hier een foto willen plaatsen van die voucher? Mochten er persoonlijke gegevens op staan, dan die wel even ‘wegpoetsen’ aangezien dit een openbaar forum is.

Dan kan ik even met je meekijken!


 


Hoi Maja,

Hierboven de e-mail die ik ontving op 11 oktober.

Fijn als je me kunt helpen!

 


Bedankt @Mary Bell, hier wordt niet gesproken over 1 bepaalde lengte dus je zou die van 15 meter ook moeten kunnen bestellen. Ik stuur je even een privébericht met een vervolgvraag!


Hi @Mary Bell, we zijn hier via privéberichten nog over in gesprek, maar ik update dit topic wel even zodat hij afgerond is 🙂

We hebben afgesproken dat je zelf een kabel aan gaat schaffen en mij daar de bon van gaat opsturen, zodat ik hem voor je kan vergoeden. Dit omdat de code die je van os ontvangen hebt, écht niet werkt.

Ik zie de bon graag verschijnen zodat ik dit helemaal voor je in orde kan maken 🙂


Factuur ontvangen en ik heb de vergoeding doorgevoerd @Mary Bell 😊


Superfijn Maja, dankjewel.


Graag gedaan!