Skip to main content

Ik zou graag willen weten of ik kosteloos kan op zeggen aangezien de KPN in gebreken blijft, vanaf  10 november kan ik niks meer veranderen

b.v snelheid veranderen of een pakket toevoegen of op zeggen.

Na  5uur bellen de afgelopen maand waarbij van alles belooft word gebeurd er niks, jammer maar ik ben klaar met de KPN, ik vindt dat de men in gebreken blijft, dit is niet volgens het kontrackt er wordt niets geleverd. 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @ed2018 , over wat voor dienst hebben we het, een mobiel abo  en/of een thuisabo?

 


Ik heb het over kpn hussel ik heb internet-tv-telefoon


Hallo @ed2018 als je buiten je verplichte jaarcontract zit kun je gratis opzeggen met de opzegtermijn van 1 maand.

 


Hoi @ed2018, ik kan je hier verder mee helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag Sebastiaan,

 

ik zit nog binnen de 12 maanden voor de duidelijkheid, alleen er wordt niet geleverd zoals in de voorwaarde 

staat van de KPN.


@ed2018 Ik heb het even nagekeken. Er moet een goede reden zijn, wil je je contract ontbinden binnen de contractperiode. Wat levert KPN precies niet dan? Ik heb de vaste lijn doorgemeten en zie verder geen fouten. Dat betekent dat wij de snelheid leveren tot aan het modem.


zins 9 November kan ik bv. niet de snelheid verhogen of verlagen of pakketen toe voegen of verwijderen

met andere woorden ik kan niks meer met het hussel pakket, ik  heb hier in totaal al meer dan  5 uur over gebeld, meer dan 15 medewerkers aan de lijn gehad die van alles beloven maar niks doen, 5x heeft de KPN een telefonische afspraak  gemaakt met mij voor op bepaalde dag en uur maar niemand belt terug

het enige dat verteld word vanaf 10 November is, de orde blijft hangen  dat is dan een taak voor de  systeembeheerder.

Ik heb dit 2,5 jaar geleden ook al mee gemaakt na 5 maanden kon ik kosteloos over stappen na een andere provider, nu probeer ik het weer bij de KPN maar blijkbaar is het het na 2,5 jaar nog steeds niet op gelost

 


Met alle respect. Maar het kunnen aanpassen van uw huidige abonnement is een gunst van KPN en niet een contractuele verplichting. Het moet uiteraard opgelost worden. Maar het is absoluut geen reden voor ontbinding van het contract. 


Bedankt voor het antwoord,

 

Maar het ligt toch net iets anders, in de voorwaarde staat dat je in het husselpakket kunt aan passen

aangezien ik dat niet kan door de problemen bij KPN, blijft de KPN in gebreken dus heb wettelijke

gezien het volste recht  om de overeenkomst te beëindigen 


@ed2018 Dit is helaas geen legitieme reden om een contract te ontbinden. Ik zie inderdaad dat een order is vastgelopen. Hier heb je gisteren contact over gehad met de klantenservice. Die hebben een ticket aangemaakt voor de desbetreffende afdeling. Deze afdeling zal contact met je opnemen. Ik zie dat er in het verleden ook al een ticket is aangemaakt waar de backoffice over teruggebeld heeft maar geen klant contact. Graag nog even geduld en het telefoontje van backoffice afwachten!


 blijft de KPN in gebreken dus heb wettelijke

gezien het volste recht  om de overeenkomst te beëindigen 

Hallo @ed2018 , kun je bovenstaande aantonen d.m.v. voorwaarden waar dat in staat?

 


Goede dag,

Mag ik mijn hussel abonnement  kosteloos op zeggen binnen het  contract, als de KPN niet de producten kan leveren omdat  dat de orde al 6 weken in het systeem bleven hangen, er is al 4 keer een ticket aan

gemaakt maar in India wordt er niet gereageerd op de mail.