Skip to main content

Hallo,

 

Wij hebben ongeveer een half jaar geleden een abonnement afgesloten. Nu krijg ik een mail waarin een verhoging wordt aangekondigd. Kan dit zomaar gedaan worden?  

tijdens  het afsluiten is mij niets verteld over de eventuele verhoging in juni/juli. Ik heb mijn beslissing genomen om bij kon te gaan met de kosten die toen bekend waren. Dit was inclusief een lagere maandlast in de eerste maanden.

Ik kan mij voorstellen dat na een jaar een verhoging doorgezet kan worden. 

 

Graag hoor ik van u

 

Hallo @Richie4373 ,

KPN verhoogt jaarlijks de abonnementen met een inflatiecorrectie. Dit jaar 2,6%. Dit mogen ze doen. Dit heeft KPN in de kleine lettertjes van de voorwaarden gezet. 


Hallo @Richie4373 , ja, dat kan, zie de voorwaarden.

 


KPN voert elk jaar een kleine prijscorrectie door. Dat doen alle providers. Ziggo doet dat ook bijvoorbeeld. Alles word duurder ieder jaar, zo ook internet en tv.


Bedankt voor jullie reactie. Niet blij met het antwoord, helaas.

Beetje jammer dat dit niet gewoon even gemeld word tijdens het informatieve gesprek met de verkoper. Wij hebben gekeken wat ons budget toe liet en daar onze provider op uitgekozen.

Er kunnen dus mensen zijn die misschien net een abonnement afgesloten hebben  en dan deze wijziging er bovenop krijgen. 

Richie

 


Reageer