Skip to main content

Ik heb recentelijk mijn abonnement veranderd naar een Hussel abonnement. De kosten die bij mijn KPN vermeld zijn 4 euro hoger dan op de overeenkomst tot stand is gekomen.

Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik heb hier een melding van gemaakt.

Wie heeft dit ook ervaren???

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb recentelijk mijn abonnement veranderd naar een Hussel abonnement. De kosten die bij mijn KPN vermeld zijn 4 euro hoger dan op de overeenkomst tot stand is gekomen.

Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik heb hier een melding van gemaakt.

Wie heeft dit ook ervaren???

U moet € 2,50 extra betalen voor 4K. En dat staat niet in het lijstje rechts. Is een bekend probleem, wat al een paar weken speelt. En wat kennelijk nog niet opgelost is.

Die € 66,49 komt denk ik als volgt tot stand:

Het goedkoopste internet kost € 47,50. Daar komt tv bij: 10 euro + 5 euro voor 2de ontvanger maakt € 62,50. Telefonie en het pluspakket erbij maakt € 71,49.

Daar gaat dan 5 euro entertainmentkorting vanaf omdat u ook mobiel bij KPN hebt. Dan kom je uit op € 66,49.

De factuur die u krijgt zal denk ik € 68,99 zijn. Want daar is de 4K niet vergeten.


@Rob van Roy Hi Rob goedemorgen. Goed dat je de kosten van jouw pakket checkt, als deze anders zijn dan je verwacht. Ik zie dat Nick je hierboven een hele mooie uitleg gegeven heeft. Ben je er daarmee uit gekomen? Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.