Skip to main content

Ik heb momenteel een KPN hussel abonnement. Best tevreden, alleen gebruiken we nu alleen nog maar internet, en nu zie ik dat KPN internet een veel goedkopere prijs heeft. Sterker nog, voor wat ik betaal kan ik de verbinding van 200Mbit naar Gigabit omzetten en ben ik nog steeds goedkoper uit.  Moet ik mijn huidige abonnement stopzetten om de voordelen van een nieuw abonnement te krijgen? Dan krijg ik immers ook het welkomstvoordeel. We hebben het abonnement al 3,5 jaar en ik raad KPN zelfs aan bij buren en collega's, dus het zou ook fijn zijn als trouwe klant beloond te worden. 

Ik zou graag bellen, maar deze mogelijkheid lijkt niet meer te bestaan bij KPN. 

 

Mvg, Koen van Zomeren

Je zou je abo om kunnen zetten van Hussel naar TV+ als je contractvrij bent @Heun , dan gelden de tarieven van nu.

Wil je van de voordelen van nieuwe klanten gebruik maken, dan moet je minimaal een half jaar geen klant van KPN te zijn geweest @Heun 


Eens in de zoveel tijd vernieuwen wij onze abonnementen. Bij deze nieuwe abonnementen horen nieuwe voorwaarden en nieuwe prijzen. Je sluit eerst een contract voor bepaalde tijd af met de voorwaarden en prijzen die op dat moment gelden. Zit je buiten contract? Dan staat het je altijd vrij om jouw abonnement om te zetten naar een nieuwere abonnementsvorm. Wat @Nomen Nominandum zegt, klopt dus. Je kunt er voor kiezen om jouw abonnement om te zetten naar TV+ met de nieuwe prijzen. We doen dit alleen niet automatisch, we vinden het namelijk belangrijk dat dit jouw eigen keuze blijft. Zo kun je er ook voor kiezen om bij jouw huidige abonnement te blijven, maar net wat jij wil.

Wat betreft de welkomstvoordelen: Deze gelden alleen voor nieuwe klanten. Je bent een nieuwe klant als je minimaal een half jaar geen KPN abonnement hebt gehad. Maar mogelijk kan jouw abonnement wel op andere manieren goedkoper. Wil je graag dat wij meedenken? Dan kun je het beste even bellen met 0800 0402.