Skip to main content

Goedemorgen,
 

Ik heb een vraag. Ik ben sinds Maart klant bij KPN met internet en TV.

De eerste 3 maanden zou ik 38,75 euro betalen, daarna gaat de normale prijs gelden.

 

Kan iemand me uitleggen waarom mijn laatste factuur 39,52 bedaagd?

 

Groeten

 

Erik

Hoi @ErikJonkman , heb je de specificatie van de factuur al eens bekeken? Dat kan via je eigen MijnKPN-account!


Ja die heb ik bekeken en de prijzen zijn anders maar dat is dan ook waar ik de vraag over heb. Ik zou graag willen dat iemand van KPN me hier een antwoord op zou willen geven. 


Is er nog een KPN er welke mee zou willen kijken? 

 

Groeten

 

Erik


Hoi @ErikJonkman, je vraag is even blijven liggen, sorry daarvoor! De facturen zoals jij die in MijnKPN in een overzicht krijgt, kan ik even met je doorlopen. Ik zie dat je actieperiode van drie maanden verloopt.

Op de eerste factuur betaal je 1 dag (de aansluitdatum) + 1 maand vooruit.  Zie hieronder printscreen van je facturen. Daarvoor ontvang je de korting van 1 maand + 1 dag. Tweede factuur is ‘normaal’ 1 maand (minus de korting van 1 maand). Derde factuur is 1 maand, minus de korting van 1 maand - 1 dag, immers die (aansluit)‘dag’ is al op de eerste factuur gegeven. In totaal heb je 3 keer € 23, 75 korting ontvangen, zoals afgesproken :) 

 


Goedemorgen,

 

Dank voor de uitleg.

Het ging mij persoonlijk niet echt om de paar centen verschil, maar nu weet ik wel waar het vandaan komt. Misschien is het handig om de facturen iets duidelijker te maken zodat men beter kan zien waar het verschil in zit. 

Persoonlijk zou ik verwachten dat maand 2 en 3 hetzelfde zijn qua bedrag. Is dat niet zo dat ga je toch kijken waar dat in zit.

 

Groeten

 

Erik


Reageer