Skip to main content

vanmiddag een monteur van Kpn gehad.

probleeem is nog niet opgelost, er komt opnieuw over 2 weken een andere monteur. Het probleem lag niet bij ons, maar moet toch 50 euro betalen. De monteur heeft bij het weg gaan hierover niets vermeld. ‘S avonds krijgt ik plotseling een factuur van 50 euro.

ik heb hier direct over gebeld, de nota zal gecrediteerd worden. Kunnen jullie dit bevestigen?

groeten John Tak

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Takkies Heb je hier ondertussen al duidelijkheid over gekregen? Anders kijk ik het graag even voor je na.  Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Dag @Takkies Ik zag dat je een privébericht stuurde. Ik reageer graag openbaar. Ik zie nog geen gegevens in je profiel staan, ben ik bang. Het klantnummer dat je vermeldde heb ik er wel ingezet. Als je de andere gegevens er ook nog even inzet kijk ik direct! 


Ha @Takkies Dank voor je toelichting en de verdere gegevens (ik snap ook niet waarom ik ze niet goed te zien krijg in je profiel). Ik heb in elk geval gekeken en ik zie dat de beloofde credit keurig is doorgevoerd. Je zult 'm zien op je aankomende factuur als minbedrag (of uiterlijk de daaropvolgende factuur). 


Reageer