Skip to main content

Goedemiddag.

Sinds begin januari 2021 klant. In de januari factuur werden o.m. kosten voor meerwerk en extra Wifipunt berend. In de februari factuur worden deze kosten opnieuw berekend. Svp zsm crediteren!! Bij voorbaat dank.

Goedemiddag @IvoL en welkom! Zo te lezen zijn we enthousiast geweest met het facturen van extra kosten. Ik kijk graag met je mee en wil je vragen om jouw profiel in te vullen met de volgende gegevens:

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Deze kun je noteren in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’

Geef je hier een seintje als je de benodigde gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt!

 


Dank je Shyrin,

Done.

Ik heb de incasso inmiddels gestorneerd.

Gaarne alsnog het correcte bedrag incasseren.

Mvg,

Ivo Lauteslager


Super, hartelijk dank! Op basis van jouw klantgegevens heb ik kunnen nagaan dat deze kosten inderdaad dubbel gefactureerd zijn: excuses hiervoor!

Een al aangemaakte factuur kunnen wij niet meer aanpassen. Wat wel kan, is een correctie op de factuur. Het correctiebedrag wordt als verrekening meegenomen op de volgende factuur. Dat heb ik bij deze voor je geregeld: ik heb een creditbedrag ingevoerd en deze wordt automatisch verrekend met de factuur van maart. Ik snap je waarom je het bedrag gestorneerd hebt en mijn advies klinkt daarom dubbel: ik wil je toch aanraden en héél vriendelijk verzoeken om de factuur alsnog te betalen. Als het bedrag open blijft staan, wordt deze meegenomen in het betalingstraject en dat zou zonde zijn.

Laat je het weten als er nog vragen of onduidelijkheden zijn?


Helaas. Niet eens met correctie op de volgende factuur omdat het door KPN te crediteren bedrag ad EUR109 hoger is dan het normale maandbedrag. Tenzij jouw mededeling betekent dat KPN mij volgende maand een bedrag uitbetaalt. 

Als KPN mij bevestigd dat ik in maart 2021 een uitbetaling op mijn bankrekening kan verwachten zal ik
, zeer tegen mijn zin, de nieuwe incasso door KPN van veel te hoge februari factuur accepteren.

Moet zeggen dat ik het inflexibel, niet klantvriendelijk en ongeloofwaardig vindt dat een simpele creditnota in februari niet zou kunnen worden aangemaakt en uitbetaald.

Ik hoor graag van je.


Het creditbedrag is inderdaad hoger dan het maandbedrag: het restbedrag wordt automatisch teruggestort op het rekeningnummer wat bij ons bekend is. 
 

Moet zeggen dat ik het inflexibel, niet klantvriendelijk en ongeloofwaardig vindt dat een simpele creditnota in februari niet zou kunnen worden aangemaakt en uitbetaald.

Ik hoor graag van je.


Een creditnota bij een onterecht dubbel gefactureerd zou dè oplossing zijn, ik kan echter niet om ons geautomatiseerd factuursysteem heen. Wat wel kan, is bij deze geregeld en zie je terug op de volgende factuur.


Het creditbedrag is inderdaad hoger dan het maandbedrag: het restbedrag wordt automatisch teruggestort op het rekeningnummer wat bij ons bekend is. 
 

Moet zeggen dat ik het inflexibel, niet klantvriendelijk en ongeloofwaardig vindt dat een simpele creditnota in februari niet zou kunnen worden aangemaakt en uitbetaald.

Ik hoor graag van je.


Een creditnota bij een onterecht dubbel gefactureerd zou dè oplossing zijn, ik kan echter niet om ons geautomatiseerd factuursysteem heen. Wat wel kan, is bij deze geregeld en zie je terug op de volgende factuur.

Shyrin,

Ik ben niet blij mee met dit voorfinancieren van een groot bedrijf. 

Bij dezen echter genoteerd dat in maart 2021 geen incasso van EUR72,49 door KPN wordt gedaan en dat er bovendien tegelijkertijd nog een restbedrag van EUR36,51 naar mijn bankrekening wordt overgemaakt.
(=de onterechte, door mij betaalde, EUR109,00 minus de reguliere maandtermijn van EUR72,49)

Gaarne nog wel je bevestiging van de bedragen (uiteraard op voorwaarde dat mijn abonnement niet tussentijds wijzigt).

Betaling van jullie foutieve factuur volgt daarna omgaand.

Mvg,

Ivo Lauteslager

 

 

 


Ja, je rekensom klopt helemaal: er is €109 euro gecrediteerd. Dat wordt automatisch verrekend met de factuur van maart 2021. Je abonnementskosten zijn, onder voorbehoud van abonnementswijzigingen, €72,49.
€109 - €72,49 = een restbedrag van €36,51 en dat bedrag krijg je in maart 2021 van ons teruggestort. We zien de betaling graag tegemoet, dan is het per maart 2021 helemaal rond.

 

Â