Skip to main content
Beantwoord

Kosten omruilafspraak via een koerier

• May 29, 2021
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hier hetzelfde, niets gemeld 3 dagen zonder modem gezeten er zou een monteur komen (niet gezien) nu 10 euro kosten ivm thuis bezorgen! Als mij dit gemeld was had ik pakket zelf gehaald (afhaalpunt zit hier 200 meter vandaan) ik had sowieso een helpdeskmedewerker die van toeten nog blazen wist! Gaat lekker met KPN eerst prijzen verhogen terwijl ik net nieuw abonnement heb en nu deze geintjes weer!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Ik_Combineer

Hier hetzelfde, niets gemeld 3 dagen zonder modem gezeten er zou een monteur komen (niet gezien) nu 10 euro kosten ivm thuis bezorgen! Als mij dit gemeld was had ik pakket zelf gehaald (afhaalpunt zit hier 200 meter vandaan) ik had sowieso een helpdeskmedewerker die van toeten nog blazen wist! Gaat lekker met KPN eerst prijzen verhogen terwijl ik net nieuw abonnement heb en nu deze geintjes weer!

Dat is niet de bedoeling, als uw profiel is aangevuld kan een moderator meekijken met wat er is afgesproken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 29, 2021

Dat is niet de bedoeling, als uw profiel is aangevuld kan een moderator meekijken met wat er is afgesproken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 29, 2021

Wat moet in aanvullen aan mijn profiel?

NHendriks
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 29, 2021

Wat moet in aanvullen aan mijn profiel?

Klantnummer, postcode, huisnummer, laatste drie cijfers van de bankrekening waarvan het afgeschreven wordt. Alles is privé en enkel inzichtelijk voor moderators. Hier kan je het aanpassen: https://forum.kpn.com/settings/profile

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 31, 2021

Dat stond allemaal ingevuld op de 3 cijfers van mijn bank na, die kan je niet invullen 

Forum|alt.badge.img+10

@deffpt  Onderin in het vakje   Persoonlijke opmerkingen (Privé) !

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 31, 2021

Check ingevuld

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @deffpt, Bedankt voor je feedback!

Ik heb de kosten vergoed en de feedback ook doorgegeven aan de collega die je gesproken hebt.
Sorry voor het ongemak!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 1, 2021

Top bedankt