Skip to main content

Hier hetzelfde, niets gemeld 3 dagen zonder modem gezeten er zou een monteur komen (niet gezien) nu 10 euro kosten ivm thuis bezorgen! Als mij dit gemeld was had ik pakket zelf gehaald (afhaalpunt zit hier 200 meter vandaan) ik had sowieso een helpdeskmedewerker die van toeten nog blazen wist! Gaat lekker met KPN eerst prijzen verhogen terwijl ik net nieuw abonnement heb en nu deze geintjes weer!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hier hetzelfde, niets gemeld 3 dagen zonder modem gezeten er zou een monteur komen (niet gezien) nu 10 euro kosten ivm thuis bezorgen! Als mij dit gemeld was had ik pakket zelf gehaald (afhaalpunt zit hier 200 meter vandaan) ik had sowieso een helpdeskmedewerker die van toeten nog blazen wist! Gaat lekker met KPN eerst prijzen verhogen terwijl ik net nieuw abonnement heb en nu deze geintjes weer!

Dat is niet de bedoeling, als uw profiel is aangevuld kan een moderator meekijken met wat er is afgesproken.


Wat moet in aanvullen aan mijn profiel?


Wat moet in aanvullen aan mijn profiel?

Klantnummer, postcode, huisnummer, laatste drie cijfers van de bankrekening waarvan het afgeschreven wordt. Alles is privé en enkel inzichtelijk voor moderators. Hier kan je het aanpassen: https://forum.kpn.com/settings/profile


Dat stond allemaal ingevuld op de 3 cijfers van mijn bank na, die kan je niet invullen 


@deffpt  Onderin in het vakje   Persoonlijke opmerkingen (Privé) !


Check ingevuld


Hoi @deffpt, Bedankt voor je feedback!

Ik heb de kosten vergoed en de feedback ook doorgegeven aan de collega die je gesproken hebt.
Sorry voor het ongemak!


Top bedankt