Skip to main content

Beste,   ik heb al jaren een abonnement bij KPN. sinds 2 dagen heb ik nu glasvezel.

Ik betaal maandelijks 67 euro voor mijn oude verbinding (DSL) als ik nu kijk naar de glasvezel abonnementen zie ik dat ik voor 60 euro televisie en 200MB internet kan krijgen, echter is mijn huidige snelheid  met glasvezel 115Mb als ik in mijn KPN dit wil upgraden naar 200Mb dan kost dat mij 8,99 euro per maand, dat betekent dus dat ik als trouwe klant dus meer moet betalen dan een nieuwe klant………

Kan ik dus beter  een jaarcontract bij ziggo nemen voor de helft van de prijs en dan weer bij KPN aankloppen voor een nieuw abonnement met mogelijk weer een flinke korting…….

Is dit van KPN een een goede zakelijke commerciële instelling?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Beste,   ik heb al jaren een abonnement bij KPN. sinds 2 dagen heb ik nu glasvezel.

Ik betaal maandelijks 67 euro voor mijn oude verbinding (DSL) als ik nu kijk naar de glasvezel abonnementen zie ik dat ik voor 60 euro televisie en 200MB internet kan krijgen, echter is mijn huidige snelheid  met glasvezel 115Mb als ik in mijn KPN dit wil upgraden naar 200Mb dan kost dat mij 8,99 euro per maand, dat betekent dus dat ik als trouwe klant dus meer moet betalen dan een nieuwe klant………

U heeft in MijnKPN ook de mogelijkheid om uw abonnement om te zetten naar een Hussel 200 abonnement. Dan heeft u precies hetzelfde als een nieuwe klant. Kijk maar:

Ik kan geen Hussel 200 kiezen, dat is bij mij nog niet beschikbaar, maar u kunt dat vast wel.

U zit nu hier:

Dat is de verkeerde afslag ... althans voor u waarschijnlijk ... voor sommige mensen is dit wel goedkoper 🙃


Grappig overigens dat ik geen Hussel 200 kan kiezen, maar wel bij m'n huidige abonnement de snelheid kan verhogen naar 200 mbit 😁


Grappig overigens dat ik geen Hussel 200 kan kiezen, maar wel bij m'n huidige abonnement de snelheid kan verhogen naar 200 mbit 😁

Vraag is ook of je naar 200 moet willen, dan betaal je meer voor precies dezelfde verbinding als ik die haalbare snelheden zo zie. 😅


Als ik nu kies voor een hussel van 200Mb ga ik 74,99 betalen inplaats van 65, hoezo hetzelfde als een nieuwe klant?

 


dit als nieuwe klant

 

 


Als ik nu kies voor een hussel van 200Mb ga ik 74,99 betalen inplaats van 65, hoezo hetzelfde als een nieuwe klant?

 

Dat komt omdat u er waarschijnlijk nog allerlei opties bij heeft. Opnemen of bellen bijvoorbeeld. Of ESPN ofzo.

65 euro is voor alleen internet en tv. Niks erbij. Klik maar eens op "Meer details".


 

@Bauke1955 Wat heb je nu allemaal in dat nieuwe Hussel abonnement van 74,99 gestopt dan? Het zou echt 50 euro +10 euro TV moeten zijn namelijk.


Goedemiddag @Bauke1955 en bedankt voor jouw bericht :)

 

Ik zie dat de community je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en ik hoop dat het voor jou inmiddels duidelijk is! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.