Skip to main content

Beste KPN,

Ik ga verhuizen naar een gebied waar geen glasvezel beschikbaar is, wat ik nu wel heb. 

Bij het afsluiten van het contract (via chat) heb ik duidelijk nagevraagd of ik, als de verhuizing zou doorgaan, het contract kon ontbinden omdat daar alleen via koper geleverd wordt. Dit is nagekeken en akkoord bevonden dus ik heb het contract afgesloten. Ook zou er een aantekening van zijn gemaakt bij mijn contact gegevens.

Nu is het dus zo dat de verhuizing door gaat en ik dus wil opzeggen, via de normale manier van opzeggen (via de site) werd ik even later gebeld dat ik nog in contract zit dus dat het niet kan. Ik vertelde over het chatgesprek en de notitie maar de telefonische medewerker kon niks betekenen en adviseerde mij om dit verhaal met de export van het chatgesprek te mailen naar opzeggen@kpn.com.

Dit heb ik gedaan, heb ook ontvangstbevestiging gehad, maar nu is het al 2 weken stil.

Ik wil graag bevestiging dat het thuis contract ontbonden is en dat dus mijn contract opgezegd is per 15-8-2022.

 

Ik hoor graag spoedig van u.

 

Mvg,

Bart

 

Iemand van KPN zal dit vast beantwoorden maar voor de zekerheid, heb je je klantgegevens ingesteld in je forum profiel ?


Iemand van KPN zal dit vast beantwoorden maar voor de zekerheid, heb je je klantgegevens ingesteld in je forum profiel ?

Goeie tip, dank! Bij deze gedaan.


Verder gewoon even afwachten op reactie, let op dit kan soms zelfs 2 dagen duren. Maar ze zullen hier vanzelf op reageren.


Hoi @bart3682, welkom op ons forum!

Ik zie helaas nog geen opzegging staan voor je abonnement.
Voor eigenlijk alles over opzeggingen kun je toch het beste terecht bij onze telefonische collega's van de afdeling opzeggingen op 0800-0402.


Hoi @bart3682, welkom op ons forum!

Ik zie helaas nog geen opzegging staan voor je abonnement.
Voor eigenlijk alles over opzeggingen kun je toch het beste terecht bij onze telefonische collega's van de afdeling opzeggingen op 0800-0402.

Hi Thomas,

Dank voor de reactie. Zoals genoemd heb ik al gemaild en telefonisch een medewerker gesproken maar ik krijg geen antwoord op mijn mail. Ruim 2 weken geleden gestuurd. Krijg een kastje naar de muur gevoel, als ik bel krijg ik te horen mail sturen vanwege het chatgesprek, mail ik krijg ik geen antwoord. Probeer het hier moet ik weer bellen..

Tijd voor een aktie KPN. Gezien u bij KPN lijkt te werken, zou u dan achter de beantwoording van mijn email aan willen gaan?

Dank alvast!

Met vriendelijke groet,

Bart


Ik heb er zelf helaas weinig invloed op vrees ik maar ik zie dat mijn collega van de afdeling opzeggingen dit gisteren opgepakt heeft en de opzegging er ook ingezet heeft. Ik kan je nu bevestigen dat deze erin staat.