Skip to main content

Ik heb een chalet op een park nu heb ik chalet gesloopt en nieuwe et op gezet .. in de ouwe zat een blauwe kabel met een kpn kastje maar dat chalet stond al paar jaar leeg .. hoe kom ik er nu achter als ik weer kpn op die kabel kan krijgen ??

Kijk op kpn.com en probeer een bestelling te doen. Je ziet dan al snel of er geleverd kan worden en welke snelheid er dan mogelijk zou zijn. Uiteraard de betreffende postcode en huisnummer gebruiken.


Heb ik gedaan maar is 1 adres voor de camping en als toevoeging doe met chalet nr kan ook maar kan ook naast me waar niets is


Misschien is bij de buren de kabel afgeknipt.  Een moderater kan met je meekijken. Vul je profiel helemaal in en zet in persoonlijke gegevens de postcode,  huisnummer en chaletnummer. Binnen een dag of 3 heb je antwoord. Je kunt ook de klantenservice 0800-0402 bellen dan weet je het meteen. 


Heb ik gedaan maar is 1 adres voor de camping en als toevoeging doe met chalet nr kan ook maar kan ook naast me waar niets is

Ik snap er eigenlijk helemaal niets van wat u hier schrijft.


Ik heb een chalet op een park nu heb ik chalet gesloopt en nieuwe et op gezet .. in de ouwe zat een blauwe kabel met een kpn kastje maar dat chalet stond al paar jaar leeg .. hoe kom ik er nu achter als ik weer kpn op die kabel kan krijgen ??

Als KPN in het verleden beschikbaar was, dat is dat nu nog steeds zo. Dat u het gebouw gesloopt heeft en er een nieuwe neergezet heeft, daar weet KPN natuurlijk niets vanaf. En dat maakt ook niet uit natuurlijk. 

Ik hoop wel dat de blauwe kabel gespaard is gebleven? En nu weer bij de nieuwe chalet naar binnen is gelegd?


Heb ik gedaan maar is 1 adres voor de camping en als toevoeging doe met chalet nr kan ook maar kan ook naast me waar niets is

Ik snap er eigenlijk helemaal niets van wat u hier schrijft.

Ik heb namelijk geen buren nr 92 mijne is de laaste maar als op web site 93 in tik kan het oom terwijl die niet bestaat


Misschien heeft dat nummer ooit bestaan waar dan ook op het terrein. U kunt dus blijkbaar bestellen.  Welke snelheid is er haalbaar?


Hi @Rene5578, goed om te zien dat je hier al een stukje op weg geholpen bent!

Als op die plek van dat chalet eerder een aansluiting geweest is, en die kabel ligt er nog, dan kan je die zoals @Nick83 al aangeeft gewoon op hetzelfde adres aanvragen. Dat het oude huisje gesloopt is en er wat nieuws neergezet is maakt niet uit, als de kabel er nog maar ligt. 

Als je graag hulp wilt bij het aanvragen van een abonnement, bel dan gerust met onze klantenservice op 0800-0402.


De aanvraagmethoden verschillen ook nog wel eens per park. Hier in de buurt hebben we bijvoorbeeld De Groene Heuvels waar destijds de PTT het netwerk heeft aangelegd maar het beheer ervan is overgenomen door de eigenaar van het park. Toen was het parkadres het aanvraag-adres met een kabelverdeler als ISRA in de voormalige receptie.

Kans is natuurlijk dat hier ook ooit een dergelijke constructie is geweest, wel de blauwe KPN-kabels maar geen aanvraagmogelijkheden omdat het beheer bij de parkeigenaar ligt.

Ik vermoed dat er vast wel mensen op het park zijn die ook een KPN-verbinding hebben en kunnen uitleggen hoe zij dat destijds hebben aangevraagd. Misschien de medewerkers van het park ook wel, als er infrastructuur ligt dan moet er vast wel iemand rondlopen.

Even rondkijken op de kaart van het Kadaster kan ook geen kwaad, KPN volgt ten alle tijden deze informatie wat benoemen van adressen betreft, als de toevoeging ook Kadastraal is doorgegeven dan moet ie hier te vinden zijn: https://bagviewer.kadaster.nl/lvbag/bag-viewer/?zoomlevel=1.


Reageer