Skip to main content

Goedendag. 
wij wonen op *** *** *** ***. 
 

we willen daar graag een kpn aansluiting laten aanleggen. Nu hebben we al contact met jullie gehad maar komen we niet echt verder. 
 

ik heb het al aangevraagd middels mijn aansluitingen maar ook dan kom ik niet verder. 
 

het gaat om een draad vanaf de stoep naar de tijdelijke kast van ongeveer 10 meter. Verder trekken wij hem vanaf daar wel zelf verder. 
 

en we willen dus kon tv internet en mijn man heeft al mobiel. 
 

kunnen jullie hiermee helpen 

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

Goedemorgen @Aansluiting aanvragen, welkom op het forum!
Inhoudelijk heb ik hier zelf helaas ook geen oplossing voor. In een normale situatie zou ik je adviseren gewoon te bestellen en dan kijkt de backoffice hoe we dit op kunnen lossen. Ik zie dat dit bij jou al gebeurd is en zij aangeven dat er (zoals jij ook al noemt) nog het een en ander moet gebeuren.
Ik zie dat zij je gisteren gemaild hebben en verwijzen naar https://service.vwtelecom.com/aansluiting-aanvragen voor het aanvragen van een aansluiting. Die site verwijst je door naar KPNNetwerkNL en die site geeft aan dat je adres niet herkend wordt. Ik weet niet of je hen al hebt gesproken maar via de chat op hun site of www.kpnnetwerk.nl/contact kun je hen het beste bereiken. Hoe het verder loopt via www.mijnaansluiting.nl heb ik helaas ook niet echt zicht op.