Skip to main content

Hallo,

Een paar dagen geleden hebben we een kpn internet/tv abonnement afgesloten. Hierna ontvangen we een email dat we contact met opnemen met KPN Netwerk voor de aansluiting van onze woning op het glasvezelnetwerk in de straat. Tijdens het gesprek hoorde ik dat de installateur (Artemis) formeel een opdracht van KPN moet ontvangen alvorens de afspraak voor de aansluiting kan plaatsvinden. Ik moet daarom contact opnemen met 08000402 voordat ik verder geholpen kan worden. Echter doordat ik in het buitenland zit lukt dit nu niet. Andere contactmogelijkheden naast een chatbot lijken er niet te zijn. Bestaat er een andere contactmogelijkheid (live chat / email) ? 
alvast dank

Hallo @BesPau 

 

Vanuit het buitenland kan het nummer +31 6 12001200 bellen, die moeten je kunnen doorverbinden naar de juiste afdeling.

Je zou ook een bericht via Facebook kunnen sturen als je dat hebt: https://www.facebook.com/kpn

De chat mogelijkheid is er niet meer en e-mailen kan ook niet.

 


Hallo @BesPau, als ik naar de bestelling kijk, moet er nu een opdracht zijn voor de installateur om glasvezel aan te leggen in jouw woning. Je kunt dus contact opnemen met KPN Netwerk om een afspraak in te laten plannen.