Skip to main content

Ik ben al bijna 20 jaar een tevreden upc/ziggo klant. Men heeft aflopen maand hier glasvezel aangesloten.

 

Ik zou graag voordat ik echt overstap op KPN glas incl tv en bellen het modem en de VIP5202  een maand of korter testen voordat ik daadwerkelijk klant word.

Ik heb allle kabels liggen en het is voor mij 3 minuten werk om alles aan te sluiten.

 

is zoiets mogelijk?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Nee @freakazod , daar begint KPN niet aan. Je zal eerst een abonnement moeten afsluiten.


Das jammer maar begrijpelijk. Dan zal ik waarschijnlijk nooit klant worden daar. Men is hier thuis verknocht aan de Mediabox Next 4k. Als de KPN ontvanger minder gebruikersvriendelijk of trager werkt krijg ik daar vast commentaar op :P


Er is wel een bedenktijd van 14 dagen, zie: Bestelling annuleren of wijzigen | KPN


Je kunt een abonnement afsluiten met de "maandelijks opzegbaar" optie. Kost volgens mij € 2,50 of 3 euro meer. Maar als het bevalt kun je dat om laten zetten natuurlijk. Hoe dat gaat weet ik niet. Je krijgt sowieso geen welkomstkorting of SuperWiFi's. Of je die later alsnog krijgt weet ik niet.