Beste,
Ik ben sinds 10 juli overgestapt van Ziggo naar KPN. Er is een jongeman bij mij aan de deur geweest om mij te overtuigen om over te stappen naar KPN. Het abonnement is voordeliger, Ziggo werkt nog niet met glasvezel, meer internetsnelheid en overal goede internet voor minder geld. Klinkt natuurlijk interessant.
Ik ben toen overgestapt en het was allemaal snel geregeld. Top dacht ik. Echter op de punten waarbij meneer mij heeft overtuigd blijken veel ‘maar’ aan te zitten. Het gaat met name om de internetsnelheid. Die haalt de 1000 up/downloadnsneldheid niet, alleen als het misschien bekabeld zou zijn. Maar dat is niet aangegeven in het gesprek met de verkoper. Ook heb ik geen goede wifi in het huis, dat zou met glasvezel WEL zo moeten zijn. Ook dit blijkt onjuist.Â
Ik heb de speedcheck gedaan en ik zit op 480 internetsnelheid. Mijn internet op tv is wekelijks zo ontzettend slecht. Vervaagd beeld bij Videoland, geen films zien op Netflix. En Wifi op telefoon is ook een drama.
Ik zit nu vast aan een contract voor 2 jaar, terwijl ik onjuist ben geïnformeerd. Het liefst zou ik terug gaan naar Ziggo. Ik vind een zeer slechte service vanuit KPN.Â
Â
Er is ook al gesuggereerd voor Wifi boosters, maar die heb ik al in huis vanuit TP Link. Dit zou ook weer geld moeten kosten om de wifi boosters van KPN te moeten hebben, maar mijn modum staat 5 meter van de TV af. Dus draadloos moet in principe niet het probleem zijn. Dat was namelijk bij Ziggo ook.
Â
Wat kan ik met deze vervelende situatie? En hebben hier meer mensen last van die ‘bedonderd’ zijn…?
Â