Skip to main content

Deze app werkt niet word terug gelijd naar kpn app visuele cirkel

Hallo @Beestje miauw , welke app bedoel je, KPN heeft zoveel app's?

 


Hi @Beestje miauw! Welkom en bedankt voor je bericht! Meer informatie over waar je precies tegenaan loopt is fijn! :slight_smile: We denken graag met je mee!


ik will mijn wifi wachtwoord veranderen.dus heb ik de app geinstaleerd. heb ik uiteindelijk in de app gevonden waar …...dan zegt het doe het in mijn app. en krijg ik weer log in met met de app. maar ben al in de app.


ik hou niet van apps in de eerst plaats. op de telefoon. moet ook gewoon via pc kunnen in mijn kpn!

dank julie wel voor mee denken :)


Geen dank, hoor! :blush:

Het wijzigen van het Wifi wachtwoord kan op een aantal manieren. We proberen het juist makkelijker te maken via de KPN Thuis App :wink:  Je moet dan wel inloggen met jouw KPN ID (MijnKPN account gegevens). Als het niet lukt via de KPN Thuis app, dan raad ik je aan om het wachtwoord te wijzigen aan de hand van stap 1.

  1. Het wijzigen van het WiFi wachtwoord kan inderdaad door in te loggen op de Experia Box. 
    Klik op het type modem en vervolgens op “wachtwoord aanpassen”
    De stappen worden dan uitgelegd
  2. Gebruik je een Experia Wifi of SuperWifi punt? Of heb je een Experia Box v10a of kpn 12 modem? Gebruik dan de KPN Thuis app om de naam en het wachtwoord van je wifinetwerk te veranderen.
  3. Als je verbonden bent met je thuis netwerk (zij het bekabeld of draadloos) kan het ook via onze servicetool → ook weer inloggen met jouw MijnKPN account

Laat je weten of het gelukt is?


Hoi @Beestje miauw 
Als je het wifi-wachtwoord veranderd hebt dien je opnieuw in te loggen met het veranderde wachtwoord.
Dus dat klopt wel.


nee werk niet ben ingelogt met kpn . op mijn kpn .grijg het zelfde


wil wifi wachtwoord veranderen daarom ook die app gedownload . dus heb het nog niet gedaan,of voor elkaar gekregen


Welk type modem heb je in gebruik, @Beestje miauw

De KPN Thuis app is te gebruiken als je één van deze 4 apparaten in gebruik hebt:

  • Experia Wifi
  • SuperWifi
  • Experia Box v10a
  • KPN Box 12

Los van de KPN Thuis app, kan het wijzigen van het wifi wachtwoord sowieso als volgt:

 

  1. Het wijzigen van het WiFi wachtwoord kan inderdaad door in te loggen op de Experia Box. 
    Klik op het type modem en vervolgens op “wachtwoord aanpassen”
    De stappen worden dan uitgelegd