Skip to main content

Geachte heer / mevrouw Kpn abonnement afgesloten in winkel the mall… heel vriendelijk alles afgesproken ook dat er een monteur langs zou komen! Op 22-09 is de glasvezel binnengehaald Slecht verbinding. 07-10 gebeld ( 25 min wachten ) afspraak gemaakt want ze moesten nog akkoord geven ( doorzetten) of hoe je het noemen wilt! 10-10 tussen 10-13 afspr niemand is komen opdagen!!!! 10-10 Kpn gebeld ene mevr malika gesproken , ze beloofde mij dat zij het zou regelen en dat ik niets hoefde te doen ( mensen werken vanuit huis wordt er bij ze aangebeld en willen ophangen !?! Dat is lekker zeg! Tot vandaag 28-10 heb ik niets meer gehoord, heb spullen Kpn, krijg factuur van ziggo gaat lekker zo! Graaaaag zou ik geholpen willen worden!!!!!
 

vandaag 8/11/2022 tot heden niks gehoord!!!! 
lekker bezig Kpn!!!!! Beloofd maar niet waargemaakt , wat moet ik nog meer doen om volledige snelheid te krijgen !

 

 

Hallo @Ceyhan, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je de volledige snelheid niet haalt? Kan je daar meer over vertellen?

  • Welke snelheid haal je als je het meet?
  • Welke snelheid heb je in het abonnement?
  • Hoe meet je de snelheid, is dat bekabeld of draadloos?
  • Welk modem heb je van ons? Heb je (als het over Wifi gaat) ook versterkers?
  • Is het inmiddels gelukt om een monteur op bezoek te krijgen?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Om met je mee te denken hebben we meer informatie nodig zoals je ziet.Â