Skip to main content

Ik zit vanwege brand in de parkeergarage al 3 maanden zonder glasvezel.

KPN dongel ontvangen met 097 nummer die rechtstreeks in mijn box12 gaat.. werkt prima tot die dus na 7 dagen gedeactiveerd wordt. 

Ik moet sinds januari elke week 3 dagen achter elkaar bellen om van verschillende medewerkers te horen te krijgen dat het zo zou moeten gaan werken echter werkt het na 3 dagen (elke week opnieuw) telkens weer niet…. 😣 

Vorige week vrijdag kreeg ik een medewerker aan de lijn die mij vertelde dat hij een autorisatie heeft die het “formulier” kan omzeilen en idd, 5 min later deed mijn 4gdongel en dus internet het weer. 

Zouden jullie AUB kunnen kijken wat er telkens mis gaat, ik zou het waarderen als die het vandaag nog voor het weekend gaat doen.

sim:

 

 

@luukN : Als ik nu in mijn systeem zoek vind ik geen actief ticket.  

Ik vind het ook heel lastig om een goed beeld te krijgen van wat er nou precies allemaal is gebeurd.  Ik wil met liefde een nieuw ticket aanmaken maar daar gaat ongetwijfeld een monteur uitrollen.

Nu is mijn vraag: Heeft dat zin? Kan die persoon daar überhaupt bij? Mag KPN zijn werk daar doen? 


Hoi @Erwin_ Erwin, ik krijg net vanuit de woningbouw te horen dat er nu wel iemand bij mag, het had allang gemogen echter zou het contact tussen de woningbouw en kpn slecht zijn krijg ik te horen…

Ik ben zojuist vanuit de woningbouw doorverbonden naar ene Bram van het bedrijf Jansen Huybregts, hun zouden dit nu moeten op pakken, 0880221425 is hun nummer. 

Het lijkt mij niet handig om weer een bovengronds ticket aan te maken, lijkt me handiger om gelijk  netwerk NL langst te sturen, kpn bovengronds is hier in januari al geweest. Kunnen jullie misschien eens contact opnemen met dat bedrijf?

Groet,

 

 


En die dongel is er zojuist mee gestopt, kan je die aub weer opwaarderen @Erwin_ 


Zaten wat feestdagen tussen. Excuus. Heb er een bundel op gezet. 

Kan ik jou morgen even bellen Luuk.  Ik wil graag even met je doorspreken wat nu het meest efficiënt is.


@Erwin_ kan jij mij nog opbellen over de voortgang herstel glasvezel?

Dongel is ook op, kan je die weer opwaarderen.

 


Ik ben nu op kantoor. Dat belt niet zo prettig. Morgen even bellen?  Ik heb je bundel trouwens weer ge-update. 


@luukN . Spreken we elkaar ook nog een keer :-)

Jij bent gisteren gebeld door iemand die heeft aangegeven er werk van te maken en contact gaat leggen met de aannemers. Hartstikke mooi natuurlijk maar ik vind er niks van terug in mijn systeem.

Dat doet vermoeden dat het hier iemand van KPNNetwerk betrof.  We hebben afgesproken dat je contact gaat zoeken met KPNNetwerk om dit na te vragen.

Als dit ook een doodlopende weg blijkt te zijn lijkt het me toch verstandig dat ik een nieuw ticket aanmaak om de zaak opnieuw aan het rollen te brengen. Ik wacht je berichtje even af! Fijne middag. En we spreken elkaar morgen wel even. 


Ik volg dit draadje met grote interesse 👀

Er zit nog niet veel schot in de zaak volgens mij. Ik heb sinds mijn laatste contact met Netwerk NL op 19 mei nog steeds geen telefoontje ontvangen van hun aannemer. Ik heb er ook niet meer achteraan gebeld, maar het zal wel weer zo zijn dat er nog steeds (voor de 3e keer) geen opdracht is verzonden vanuit Netwerk NL. En al zouden ze iemand sturen, dan staan ze voor een dichte deur. De (recente) werkzaamheden in de garage zijn afgerond en alles is weer op slot, dus we zouden er niet eens in kunnen. Dit zou dus echt gecoördineerd moeten worden door Jansen Huybregts en KPN, aangezien het een veel grotere klus is dan even 2 draadjes verbinden. 

Ik had 24 mei nog wel gebeld met Monique van Laurentius en zij zou er bij Jansen Huybregts op drammen dat zij dit op moeten lossen. Maar zij gaf ook al aan dat KPN gewoon niet te bereiken is.

Hopelijk hebben jullie meer succes 🤞


Ik heb vandaag Jansen Huybregts gebeld, contactpersoon is maandag pas weer aanwezig krijg ik te horen. Het is elke week weer iets anders wat het herstel tegenhoudt…. 

Graag die dongel voor het weekend nog een keer opwaarderen @Erwin_ 


@OtWat  Jij woont dus in hetzelfde complex en ervaart dezelfde storing?  Is er voor jou wel een ticket aangemaakt bij KPN? 

 

@luukN   Ik zet er weer wat op en laat me maandag even weten of je die mensen te pakken hebt gekregen. 


Hi @Erwin_ ,

Ik woon inderdaad in hetzelfde gebouw en heb hetzelfde probleem, al is mijn verbinding ‘pas’ 2 maanden verbroken in tegenstelling tot @luukN die blijkbaar al sinds de brand blijkbaar niet meer opnieuw is aangesloten. Of er bij KPN zelf een ticket open staat weet ik niet, maar bij Netwerk in ieder geval wel, nog steeds zonder vervolg tot nu toe. Alle partijen zouden nu toch al een tijdje op de hoogte moeten zijn, maar er lijkt nergens actie ondernomen te worden 🤷


“Contactpersoon” van Huybregts zojuist gesproken: Als het aan ons ligt had het allang hersteld moeten zijn wij krijgen geen contact met KPN (zijn woorden). 

Ik ben er nu wel helemaal klaar mee, ik kreeg afgelopen vrijdag ook weer een belletje van KPN met een terugbel verzoek, teruggebeld krijg ik een medewerker aan de lijn die niet eens wist waarom het ging. In mijn voicemail werd gesproken over een gesloten ticket bij netwerkNL die ze niet willen heropenen? Moet ik nou gaan overstappen naar Ziggo na 6 maanden gedoe? AUB zorg eens dat er wat gaat gebeuren.

 


Ja. Dit gaat nergens meer over.  Ik heb zojuist een ticket aangemaakt en het probleem beschreven.

Mocht datum+tijdstip niet passen dan kan ik die morgen voor je aanpassen. (je kunt het ook zelf, via het linkje in de mail )

Mijn hoop is uiteraard dat we met het sturen van die monteur het balletje weer netjes aan het rollen brengen waardoor partijen van elkaar weten wat ze nu precies aan het doen zijn. 

 

Afspraak met de monteur

Datum:

15-06-2023

Startijd:

08:00

Eindtijd:

12:00


Hoi @Erwin_ Erwin, Engineer bovengronds loopt hier net weer de deur uit. NetwerkNL mag nergens bij en wacht tot dat alle kabelgoten hersteld zijn zegt de monteur. Na 6 maanden tijd blaast KPN/netwerkNL dus alsnog de ticket af en laat het over aan de woningbouw, maar die doen er blijkbaar ook niks aan.

Wat nu? Engineer op de stoep gehad voor niks. Graag wil ik een oplossing, anders ben ik geneigd over te stappen.


Zou fijn zijn als jij mij vandaag nog een keer belt @Erwin_ 


Wat nu? Engineer op de stoep gehad voor niks. Graag wil ik een oplossing, anders ben ik geneigd over te stappen.

Overstappen naar wie? Ziggo? Is de kabel van Ziggo niet stuk?


@luukN  Tja,  ik had het graag anders gezien maar dit blijft zo nog wel een tijdje door etteren.  Daar zit niemand op te wachten. Ook bij navraag over het ticket was de stemming niet positief.  Dit is helaas eentje voor de zeer lange adem.

Je hebt Ziggo besteld en dat is, gezien de onmogelijke situatie, zéér begrijpelijk.    Ik zet nog een bundel op je DOP en mocht je ooit weer bij ons terugkomen, kun je altijd hier terecht voor vragen. Ik help je graag. 


...


Wat nu? Engineer op de stoep gehad voor niks. Graag wil ik een oplossing, anders ben ik geneigd over te stappen.

Overstappen naar wie? Ziggo? Is de kabel van Ziggo niet stuk?

Kabel van Ziggo lag om de een of andere reden niet in de kabelgoten. Gelukkig maar, want ik lift al 2 maanden mee op het Ziggo internet van mijn buren.

 

 

Hoi @Erwin_ Erwin, Engineer bovengronds loopt hier net weer de deur uit. NetwerkNL mag nergens bij en wacht tot dat alle kabelgoten hersteld zijn zegt de monteur. Na 6 maanden tijd blaast KPN/netwerkNL dus alsnog de ticket af en laat het over aan de woningbouw, maar die doen er blijkbaar ook niks aan.

 

Wat een ongelofelijke onzin. 

NetwerkNL zegt er niet bij te mogen terwijl Jansen Huybregts zegt geen contact te kunnen krijgen met KPN. Alle kabelgoten zouden nu hersteld moeten zijn, dat is waar ze zojuist 10 weken mee bezig zijn geweest. Dus van wie 'mogen' ze er dan niet bij? 🤷‍♀️

Zit helaas niets anders op dan overstappen helaas. Waardeloos.