Skip to main content

Ik kreeg afgelopen maand een brief waarin stond dat ik gratis 200mbit/s zou krijgen.

Ik dacht, dat is mooi, een keer iets voor de vaste klant!

Helaas, ik had al 80 mbit/s op mijn adres(50mbit/s abonnement), omdat zij mij niet verder konden knijpen omdat ik te dicht bij de wijk kast zou zittenĀ en ik heb er welgeteld 10 mbit/s bijgekregen met deze actie.

Nu blijkt dat mensen in de buurt die wel betalen voor deze functie voorrang krijgen op de ā€œgratisā€ actie voor vaste klanten. Zo zei de klantenservice.

Allemaal prima, en misschien ook wel logisch. Maar zorg dan in ieder geval dat de berichtgeving kloppend is en maak geen belofte van 200 mbit/s als er maar 10 bij komt. Begrijp me niet verkeerd, het is mooi meegenomen maar bij lange na niet de 200mbit/ s waar ik ā€œniks aan hoef te doenā€Ā 

Zijn er hier meerdere met deze ervaring?

Hallo @Marcel321321Ā wat is er via deze link maximaal leverbaar op jouw adres:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8

Misschien dat je via pairbonding wĆØl die 200Mbits/s kan halen.

Ā 


200mbit/s

Heb gereset.Ā 

Meerdere apparaten. Zowel bekabeld als niet bekabeld.


@Marcel321321Ā Welkom op het forum.Ā 

Dat is natuurlijk jammer, als je een cadeautje verwacht en dit tegen blijkt te vallen.Ā 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen.

En zou je hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken!Ā