Ik ben in het buitenland. Er is storing met internet op ons woonadres. Er is een koperkabel kapot getrokken op 650 meter van ons huis. Ik zie dat er geen vordering is in het herstel. En kan KPN niet bereiken. Want 0800 is niet bereikbaar vanuit het buitenland. En op +31612001200 word ik er af gegooid omdat ik geen KPN-mobiel heb. Ook een chat heeft niets opgeleverd. De service is uitermate belabberd. Wat te doen?
Hoi
Zijn er meerdere huishoudens getroffen en is de storing bij KPN in beeld?
Je kunt ons in het buitenland bereiken via het secretariaat:
Gegevens over KPN
Bezoekadres:
KPN B.V. Wilhelminakade 123 3072 AP Rotterdam
Telefoonnummer: +31 (0) 70 - 343 43 43
Thx, maar ook op het aangegeven nummer in Den Haag strand ik op een keuzemenu dat mij er af gooit. Storing is bij KPN bekend, er is een ticket, maar al een week lang gebeurt er voor mij niets merkbaars. Op afstand zie ik dat ik geen internet heb!
Done!
Er zijn daar wat zaken gaande met betrekking tot vergunningen en een verkeersplan,
Ik heb gebeld met de gemeente(ambtenaar). Bij een storing als deze wordt er direct toestemming verleend om de storing op te lossen (en dus te graven).
Dus svp nogmaals de inspanning om het direct op te lossen. De gemeente werkt mee!!
Zo werkt het helaas niet,
Dit bedoel ik nou: krijg ik onderstaande sms. Maar KPN: 0800 is niet bereikbaar vanaf het buitenland
“Beste klant, dit is ons telefoonnummer: 0800-020 15 57. Bel ons gratis terug over de storing die je hebt gemeld. Doe dit vanaf het aansluitadres (ma t/m vr 8.00-20.00 uur, za 8.00-18.00 uur). Voer deze code in: xxxxxxx. Kies daarna optie yy. Groet, KPN”
Hallo
Succes.
Typisch geval van afschuiven door KPN dus. Wij hebben nu ook al vanaf vanmorgen 8:56u niks meer van KPN. Storing werd netjes gemeld (sms) maar het verhelpen ervan is al 2x verlengd en hoop niet dat we net als de schrijver van bovenstaande berichten ook zolang wachten moeten. Ondertussen vliegen mijn KPN mobiel data's rap van mijn abbo af dankzij hotspot op mijn gsm om mijn vrouw toch ook online te kunnen laten blijven bezig te zijn. In het verleden is bij ons in de buurt ook wat kapot getrokken maar was binnen halve dag opgelost. Dus op sommige plekken kan men wel het oplossen en op andere plekken niet?
Misschien is het u ontgaan maar er overal nogal een tekort aan mensen. Misschien heeft dat er mee te maken.
Geen oplossing dus door KPN. Wel meer frustratie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.