Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Ik heb op 13 april mijn Ziggo abonnement opgezegd en een nieuw Hussel Thuis abonnement afgesloten bij KPN voor onze nieuwbouwwoning. KPN netwerk heeft netjes alles geïnstalleerd en mijn glasvezelkabel zit aangesloten in de meterkast. Bij contact met jullie klantenservice over wanneer ik mijn pakket ontvang om te kunnen tv kijken en internetten blijkt dat mijn gegevens niet bekend zijn? Wel heb ik op 13-4-2020 een bevestiging van deze bestelling ontvangen. 

Ik zou graag willen weten of er nog contact opgenomen wordt, want ik krijg geen terugkoppeling op de mail die ik heb gestuurd, met een bijlage van jullie bevestiging. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Stefano van der Heijden

(...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

Goedemorgen @Stefano1990, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat lijkt dan niet helemaal goed door te lopen, als ik jouw berichtje lees. Begrijp ik goed dat de kabels verder allemaal al in je huis liggen, en het wachten is tot je het installatie pakket krijgt en het abonnement in gaat? Want als er niks te vinden is, is dat vaak geen goed teken. Dan moeten we kijken of de bestelling misschien opnieuw geplaatst moet worden, en het liefst zo snel mogelijk.

Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bereikbaarheidsnummer (06-nummer)? Overal waar privé achter staan (ook persoonlijke opmerkingen) is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. Ik hoor graag wanneer je het hebt ingevuld!


@Stefano1990, ik heb niks meer van je gehoord. Heb jij inmiddels al wel meer informatie ontvangen over je bestelling?


Reageer