Skip to main content

Ik heb in september mijn KPN contract for internet/mobiel opgezegd. Er was een vriendelijke mevrouw aan de andere kant van de lijn die bevestigde dat per october mijn contract zou komen te vervallen. Ik ontvang ecther nog altijd rekeningen. Ik probeer online direct contact te krijgen met KPN, want ik woon inmiddels in Afrika, maar de enige mogelijkheid daartoe is als ik een nederlands nummer invul. Ik kan in het buitenland echter alleen met whatsapp of per internet communiceren en ben dus op zoek naar iemand binnen KPN die me direct en in persoon met mijn probleem zou kunnen helpen.  

Hallo @KPN blijft factureren ,

 

Dan kun je het beste chatten. 

  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

(De chat is dagelijks bereikbaar tussen 8.00 en 22.00)


Heeft u een bevestiging ontvangen van de stopzetting van het abbonement?


Dag Jeroen, dit lijkt niet t geval te zijn. Al heb ik wel uitgebreid met een van uw collegas gesproken begin september. Zij bevestigde mij dat het abonnement het einde van die maand zou worden stopgezet  (het gaat om een sim/wifi contract). Ik krijg echter nog steeds rekeningen. Ik woon echter in t buitenland en verblijf daar voorlopig en maak dus geen gebruik van uw diensten. Kunt u mij helpen dit dus te corrigeren?


Ik ben ook een gewone klant. Chatten is nu de beste oplossing zoals hierboven als advies wordt gegeven.


Hoe dan in aanraking te komen met een medewerker van kpn? Bovengenoemd advies over chatten brengt me naar dit forum, maar kpn zelf bereiken vanaf afstand blijkt een vrij onmogelijke zaak? Kpn? Hallo?


Op dit forum kunnen medewerkers ook in u dossier kijken. De wachttijd op een medewerker is ivm drukte vrij lang (soms een week) chatten via de website is sneller.

 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Chat is nu wel gesloten. Morgen als het goed is weer bereikbaar.


Hoe dan in aanraking te komen met een medewerker van kpn? Bovengenoemd advies over chatten brengt me naar dit forum, maar kpn zelf bereiken vanaf afstand blijkt een vrij onmogelijke zaak? Kpn? Hallo?

@KPN blijft factureren 

Om 23.00 Nederlandse tijd zijn de KPN-medewerkers met andere dingen bezig. 
 

Het is nu 8.00 en dan zitten ze weer voor jou klaar. 


Dank, ik heb inmiddels contact. Zaak gesloten.

Hartelijke groet 


Mooi zo👍. En graag gedaan natuurlijk…..


Reageer