Skip to main content

Wat een waardeloos bedrijf is de KPN toch!

Zo op het een op andere moment kan je je websites niet meer beheren. Hostingsmaatschappij geeft aan dat er bij de provider KPN wat geblokkeerd wordt.

Alleen hulp van de medewerkers van de #KPN krijg je niet.... ga maar naar het forum!

Heel snel je abonnement en contract opzeggen en overstappen naar een leverancier die je wel helpt!

#kpnslechteservice #nietklantvriendelijk #overstappen

Verwacht niet al te veel reacties van de forumleden. Hier helpen klanten elkaar. De meeste forumleden houden niet van de toon die je aanslaat. Een moderator zal binnenkort reageren.


Hallo @Karel76 

Als het hostingbedrijf zo zeker weet dat KPN jou blokkeert, hebben ze jou dan ook verteld wat er geblokkeerd wordt? Kan je helemaal niet naar de websites of is alleen de beheeromgeving van de websites voor jou ontoegankelijk? Krijg je een foutmelding, zo ja welke?
In dit geval is het waarschijnlijker dat het hostingbedrijf jou de toegang ontzegt, mogelijk op basis van jouw IP-adres. KPN blokkeert jou niet, dat mogen ze helemaal niet. Kan je er wel bij via een andere provider of via 4G?


Wat een waardeloos bedrijf is de KPN toch!

Zo op het een op andere moment kan je je websites niet meer beheren. Hostingsmaatschappij geeft aan dat er bij de provider KPN wat geblokkeerd wordt.

Natuurlijk blokkeert KPN niets, dat mogen ze wettelijk immers niet en dus zullen ze dat ook niet doen.

Welke hostingpartij praten we over?

Wat gebeurt er als je een website wilt benaderen die bij die hostingpartij ondergebracht is?

Heb je een voorbeeld van een website die je daar hebt ondergebracht?


@Karel76 Het is misschien verstandiger om met bewijzen te komen ipv met inhoudsloze beschuldigingen. Waar is je bewijs ?? Als die hostingpartij er zo van overtuigd was dat KPN iets blokkeert. Waar is deze bewering op gebasseerd ?? Maar als je enigszins verstand van zaken had gehad Dan was dit het eerste wat je had gedaan voordat je hier kwam met deze teksten.


Ik heb nog geen blokkade gevonden dus wat is het dat je probeert te bereiken? Zonder informatie valt er weinig te helpen.


Ik heb er zelf weinig verstand van maar ik kom wel op andere websites (zoals deze) maar ik kan mijn eigen website niet naar voren roepen…. het gaat niet om 1 websites maar om al mijn websites op mijn hosting. 

Zo van het 1 op andere moment kan ik dus niks meer op mijn websites omdat ik nu bij alle websites deze melding krijg; 

Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat www.karelmedia.nl reageert.

Probeer dit eens:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT


 


Om met het goede nieuws te beginnen, die site is vanaf mijn KPN verbinding te bereiken, zowel ip ipv4 en ipv6.

Zou je op een command prompt eens de volgende commando's kunnen proberen om te zien wat er bij jou uit komt?

C:\> nslookup www.karelmedia.nl

Als het goed is zal daar iets uitkomen als:

C:\> nslookup www.karelmedia.nl
...

Non-authoritative answer:
Name:   www.karelmedia.nl
Address: 185.104.29.38
Name:   www.karelmedia.nl
Address: 2a06:2ec0:1::96

En daarna de commando's:

C:\> ping 185.104.29.38

PING 185.104.29.38 (185.104.29.38) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 185.104.29.38: icmp_seq=1 ttl=60 time=6.56 ms

...

C:\> ping -6 2a06:2ec0:1::96

PING 2a06:2ec0:1::96(2a06:2ec0:1::96) 56 data bytes
64 bytes from 2a06:2ec0:1::96: icmp_seq=1 ttl=60 time=9.24 ms

 

Aangezien de hoster ook ipv6 aanbiedt heb ik het vermoeden dat er op dat vlak wel eens iets fout zou kunnen gaan, maar eerst maar eens kijken wat wel werkt.


dank je wel voor jullie reacties allereerst… ik kom dus vanaf deze kant via mijn router/wifi dus niet bij de sites.

 

Het is niet 1 websites maar al mijn websites die daarop staan


DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
Server:  UnKnown
Address:  192.168.2.254

DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
Name:    www.karelmedia.nl
Address:  2a06:2ec0:1::96

 


De DNS doet raar, er zou naast dat ipv6 adres ook een ipv4 adres moeten zijn.


Kan je jouw Experia Box eens even uit en weer aan zetten?


dank je wel voor je hulp!

Maar je snapt toch wel dat ik het super vreemd vind als zo op het 1 op andere moment ik niet meer bij mijn eigen websites kan.

ik zit nu met mijn handen in het haar om hoe ik dat nu voor elkaar kan krijgen dat ik het wel kan zien.


Ik zie hier ook iets raars met betrekking tot de DNS.

Op mijn Linux box (raspberry pi met Ubuntu) gaat nslookup fluitend, op mijn werk laptop doet nslookup raar, server 1.1.1.1 geeft hetzelfde resultaat als bij Karel.


Ik zie hier ook iets raars met betrekking tot de DNS.

Op mijn Linux box (raspberry pi met Ubuntu) gaat nslookup fluitend, op mijn werk laptop doet nslookup raar, server 1.1.1.1 geeft hetzelfde resultaat als bij Karel.

De DNS instelling van mijn laptop was het probleem, vergeet deze opmerking derhalve maar.

> www.karelmedia.nl.
Server:  one.one.one.one
Address:  1.1.1.1

Non-authoritative answer:
Name:    www.karelmedia.nl
Addresses:  2a06:2ec0:1::96
          185.104.29.38


dank je wel voor je hulp!

Maar je snapt toch wel dat ik het super vreemd vind als zo op het 1 op andere moment ik niet meer bij mijn eigen websites kan.

ik zit nu met mijn handen in het haar om hoe ik dat nu voor elkaar kan krijgen dat ik het wel kan zien.

Ja, daarom even stapje voor stapje.

Experiabox herstarten zodat die er fris bij staat.


Oke dat is al gebeurd door KPN een harde restart en ik heb hem net ook nog zelf geherstart. 


En is er daarna nog iets veranderd in de situatie?


helemaal niks zou niet weten wat hahah en waar ik wat moet zoeken.


Als we niet weten wat wel werkt kunnen we ook niks.

  • pc herstarten voor de zekerheid
  • virus protectie kan in de weg zitten
  • vpn kan in de weg zitten

Maar zoals gezegd, zonder informatie is het gissen, en ik ben uitgegist ...


pc is opnieuw opgestart

virus up to date en uit gehad met opstarten

vpn heb ik geen idee van hoe ik dat moet doen, sorry!


Hallo @Karel76 , welkom op het forum! Zoals reeds aangegeven door andere forumleden, blokkeren we geen websites, tenzij de rechter ons hiertoe beveelt. Dat zal in het geval van jouw website niet zo zijn. Zoals meerdere mensen hier ook al bevestigen is de website gewoon bereikbaar op het KPN netwerk. Heb je meerdere apparaten op je thuisaansluiting (zoals bijvoorbeeld ook een smartphone)? Werkt het daar wel op? Maakt het nog verschil wanneer de smartphone met wifi verbonden zit of met 4g?

Heb je misschien alternatieve DNS servers ingesteld op je pc of modem?


Geef ol jouw PC eens het commando ipconfig /flushdns. Kan je daarna wel bij jouw sites?

Zo nee, zet de ondersteuning van IPv6 eens uit op de netwerkkaart van jouw PC.

Hoe ... klik.

Kan je daarna wel bij jouw sites?

 


ipconfig /flushdns

Windows IP Configuration

Successfully flushed the DNS Resolver Cache.

 

en door deze opdracht kan ik nog steeds niet bij de websites

sorry


ik kan met alle apparaten via wifi niet op de websites. wel met mobiele gegevens dan lukt het wel.

 

@Raymondt er is helemaal niks veranderd. zo van het 1 op andere moment is het met de verbindingen naar de websites gedaan helaas