Skip to main content

Goedenavond allen,

 

Het wil me maar niet lukken om de KPN Box 12 aan de praat te krijgen. Het lampje "internet" blijft maar groen knipperen.

In de hoek in de woonkamer komt er een RJ11 kabel uit een doosje van de PTT. Na even gekeken te hebben is dit doosje niets anders dan een afdekplaatje voor wat losse kabels hierachter. (Stap'58 systeem als ik me niet vergis?)

Op de bijgevoegde foto is te zien dat de DSL kabel vast zit aan de doorzichtige en zwarte kabels uit de muur.

Is er iemand die me hier meer over kan vertellen?

In een andere kamer zit op de muur een "gewone" 4-polige wandcontactdoos waar de bijgeleverde stekker in kan, alleen daar doet de Box 12 het ook niet.

Is dit iets wat zelf te fiksen is? Zo niet, dan hoor ik dat ook graag.

 

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan

 

Hallo en welkom bij KPN en het forum @Sebastiaan98 Dit aansluitpunt ziet er niet heel goed uit. Als ik jouw abonnement er bij pak zie ik dat je al telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en is er een monteur van KPN ingepland. Morgen 5 april komt de monteur het aansluitpunt in orde maken en het modem aansluiten zodat het abonnement gebruikt kan worden. 


Hi Jeroen,
Bedankt voor je reactie! Vandaag komt de monteur inderdaad langs, en ik hoop daarna snel thuis te kunnen werken in het nieuwe huis. 🙂