Skip to main content

Ik ben sinds kort klant bij kpn nu net 2 weken en heb niks anders dan problemen met de Box 12 want hij herstart zichzelf meerdere keren per dag

 

Wat heb ik zoal geprobeerd

 

Powercycle Box12

Powercycle Glasvezelkastje

Hard reset Box12

 

Maar de modem blijft zichzelf meerdere keren per dag herstarten

 

Wat zou ik nog kunnen doen?

 

@OdBkPn Wellicht heeft u iets aan de hints uit dit topic ?  Modem herstart automatisch meerdere keren per dag | KPN Community


@OdBkPn Wellicht heeft u iets aan de hints uit dit topic ?  Modem herstart automatisch meerdere keren per dag | KPN Community

 

Wat ik hier uit op maak is dat ik kan controleren of 1 van de apparaten een storing veroorzaakt op de modem ?

 

Op de 4 poorten zit het volgende

 

Chromecast Ultra

Playstation

NAS

Switch → PC - Laptop - Netwerkprinter

 

Zou het daaraan kunnen liggen want de reden dat ik daar niks achter heb gezocht is omdat de ziggo modem die ik daarvoor had deze issues niet had met exact dezelfde opstelling


Modem blijft zichzelf meerdere keren per dag te restarten ongeacht welke devices er verbonden zijn   Kan iemand mij helpen met de modem ?


Dat is inderdaad vreemd @OdBkPn. Het hele modem valt dan uit? Heb je de oorzaak nog kunnen achterhalen of heb je nog hulp nodig?


Hij timeout op de dns en als dat langer dan 2 min is dacht ik dan restart de modem zich dus alleen 1 rood lampje en daarna weer ok

 

Heel vervelend omdat het meerdere keren op een dag is :(


Dat is uiteraard niet leuk. Dan zou ik je adviseren om even te bellen met 0800-0402 op het moment dat de storing zich voordoet. Dan kunnen mijn collega's in realtime de storing bekijken en je helpen.