Skip to main content

Beste kpn ik heb gister mijn kpn box 12 aan gesloten maar het internetlampje blijft knipperen heb alles nog na gelopen heb hem een paar keer gereset en aan en uit gezet niks werkt hij blijft knipperen en interactieve tv pakt hij ook niet.

 

hoe moet ik dit nu oplossen.

 

 

 

 

heeft u koper of glasvezel?


koper

 


kunt u een foto van het aansluitpunt maken?

 


 


dit is mijn aansluiting
 

 


zit er nog wat in de meterkast?


op de foto zijn de enigste aansluitingen die ik heb

 

vriendelijke Groet 

 

chanty

 


Hoi @ChantyMeerman . Welkom op het forum.

Ben jij een nieuwe klant of is dit een vervangend modem? Heb je het modem ook al een harde reset gegeven?

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Als jij nieuwe klant bent, heb je ook een mail gekregen dat je diensten er klaar voor zijn? 


dit is de eerste keer dat ik internet heb van kpn en interactieve tv hier voor had ik digitenne van kpn

 


heb hem een paar keer gereset

 

 

 

 

@Erwin_ ...


dit is de eerste keer dat ik internet heb van kpn en interactieve tv hier voor had ik digitenne van kpn

 

Had je wel al internet via een andere koper provider?


ja dit is de eerste keer dat ik 2in1 pakket heb van kpn en dat is internet en tv

 


Hallo @ChantyMeerman , @Erwin_ de moderator, vraagt of jij al een activatie-mail of SMS gehad hebt.

Pas met ingang van de datum genoemd in de mail of SMS worden je diensten actief.

 


ja dit is de eerste keer dat ik 2in1 pakket heb van kpn en dat is internet en tv

 

waar had je eerst internet van?Of had je nog geen internet?


martijn197108 ik had hier voor internet van ziggo

 


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


oke,Heb je al een bericht gehad dat je abonnement is ingegaan?(zoals erwin en jan ook al vragen)


Hallo @ChantyMeerman , dan kun je zelf heel eenvoudig controleren of de boel bij KPN actief is, heb je bij Ziggo geen internet meer, dan is KPN actief, heb je bij Ziggo nog wel internet, dan is KPN nog niet actief, mits je van de overstapregeling gebruik gemaakt. hebt.

 


Hallo @ChantyMeerman , dan kun je zelf heel eenvoudig controleren of de boel bij KPN actief is, heb je bij Ziggo geen internet meer, dan is KPN actief, heb je bij Ziggo nog wel internet, dan is KPN nog niet actief, mits je van de overstapregeling gebruik gemaakt. hebt.

 

Ik zie geen modem meer aan de AOP dus ziggo zal wel niet meer werken.


ja vandaag in de email staat dat de aansluiting al even gereed is om aan te sluiten per vandaag wordt ook de facturatie gestart en de 2de email is dat de facturatie over 2 dagen van start gaat en een herinnering van de aansluiting

 


Hallo @ChantyMeerman , dan kun je zelf heel eenvoudig controleren of de boel bij KPN actief is, heb je bij Ziggo geen internet meer, dan is KPN actief, heb je bij Ziggo nog wel internet, dan is KPN nog niet actief, mits je van de overstapregeling gebruik gemaakt. hebt.

 

Ik zie geen modem meer aan de AOP dus ziggo zal wel niet meer werken.

Hallo @martijn197108 het kan nog best werken, alleen heeft @ChantyMeerman het modem dan te vroeg afgekoppeld.


ik heb ziggo al van af september dit jaar niet meer en sinds dien zat ik op de wifi van mijn buurman

 


Beste kpn ik heb gister mijn kpn box 12 aan gesloten maar het internetlampje blijft knipperen heb alles nog na gelopen heb hem een paar keer gereset en aan en uit gezet niks werkt hij blijft knipperen en interactieve tv pakt hij ook niet.

TV doet het dus niet, maar internet wel?


ze doen het allebei niet ik zit op de internet van mijn buurman


ze doen het allebei niet ik zit op de internet van mijn buurman

Hopelijk wèl op zijn gastnetwerk en niet op zijn privé-netwerk.