Skip to main content
Beantwoord

kpn box 12 internet lampje blijft knipperen

• December 3, 2021
  • 45 reacties
  • 1663 keer bekeken

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img

Beste kpn ik heb gister mijn kpn box 12 aan gesloten maar het internetlampje blijft knipperen heb alles nog na gelopen heb hem een paar keer gereset en aan en uit gezet niks werkt hij blijft knipperen en interactieve tv pakt hij ook niet.

hoe moet ik dit nu oplossen.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @ChantyMeerman , dan kun je zelf heel eenvoudig controleren of de boel bij KPN actief is, heb je bij Ziggo geen internet meer, dan is KPN actief, heb je bij Ziggo nog wel internet, dan is KPN nog niet actief, mits je van de overstapregeling gebruik gemaakt. hebt.

Ik zie geen modem meer aan de AOP dus ziggo zal wel niet meer werken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

45 reacties

• December 3, 2021

heeft u koper of glasvezel?

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

koper

• December 3, 2021

kunt u een foto van het aansluitpunt maken?

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021
dit is mijn aansluiting

• December 3, 2021

zit er nog wat in de meterkast?

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

op de foto zijn de enigste aansluitingen die ik heb

vriendelijke Groet 

chanty

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @ChantyMeerman . Welkom op het forum.

Ben jij een nieuwe klant of is dit een vervangend modem? Heb je het modem ook al een harde reset gegeven?

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Als jij nieuwe klant bent, heb je ook een mail gekregen dat je diensten er klaar voor zijn? 

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

dit is de eerste keer dat ik internet heb van kpn en interactieve tv hier voor had ik digitenne van kpn

• December 3, 2021

heb hem een paar keer gereset

@Erwin_ ...

• December 3, 2021

dit is de eerste keer dat ik internet heb van kpn en interactieve tv hier voor had ik digitenne van kpn

Had je wel al internet via een andere koper provider?

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

ja dit is de eerste keer dat ik 2in1 pakket heb van kpn en dat is internet en tv

• December 3, 2021

Hallo @ChantyMeerman , @Erwin_ de moderator, vraagt of jij al een activatie-mail of SMS gehad hebt.

Pas met ingang van de datum genoemd in de mail of SMS worden je diensten actief.

• December 3, 2021

ja dit is de eerste keer dat ik 2in1 pakket heb van kpn en dat is internet en tv

waar had je eerst internet van?Of had je nog geen internet?

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

martijn197108 ik had hier voor internet van ziggo

Erwin van KPN
Moderator

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

• December 3, 2021

oke,Heb je al een bericht gehad dat je abonnement is ingegaan?(zoals erwin en jan ook al vragen)

• December 3, 2021

Hallo @ChantyMeerman , dan kun je zelf heel eenvoudig controleren of de boel bij KPN actief is, heb je bij Ziggo geen internet meer, dan is KPN actief, heb je bij Ziggo nog wel internet, dan is KPN nog niet actief, mits je van de overstapregeling gebruik gemaakt. hebt.

• Antwoord
  • December 3, 2021

Hallo @ChantyMeerman , dan kun je zelf heel eenvoudig controleren of de boel bij KPN actief is, heb je bij Ziggo geen internet meer, dan is KPN actief, heb je bij Ziggo nog wel internet, dan is KPN nog niet actief, mits je van de overstapregeling gebruik gemaakt. hebt.

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

ja vandaag in de email staat dat de aansluiting al even gereed is om aan te sluiten per vandaag wordt ook de facturatie gestart en de 2de email is dat de facturatie over 2 dagen van start gaat en een herinnering van de aansluiting

• December 3, 2021

Hallo @martijn197108 het kan nog best werken, alleen heeft @ChantyMeerman het modem dan te vroeg afgekoppeld.

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

ik heb ziggo al van af september dit jaar niet meer en sinds dien zat ik op de wifi van mijn buurman

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 3, 2021

Beste kpn ik heb gister mijn kpn box 12 aan gesloten maar het internetlampje blijft knipperen heb alles nog na gelopen heb hem een paar keer gereset en aan en uit gezet niks werkt hij blijft knipperen en interactieve tv pakt hij ook niet.

TV doet het dus niet, maar internet wel?

ChantyMeerman
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2021

ze doen het allebei niet ik zit op de internet van mijn buurman

• December 3, 2021

ze doen het allebei niet ik zit op de internet van mijn buurman

Hopelijk wèl op zijn gastnetwerk en niet op zijn privé-netwerk.