Skip to main content

Beste kpn ik heb gister mijn kpn box 12 aan gesloten maar het internetlampje blijft knipperen heb alles nog na gelopen heb hem een paar keer gereset en aan en uit gezet niks werkt hij blijft knipperen en interactieve tv pakt hij ook niet.

 

hoe moet ik dit nu oplossen.

 

 

 

 

erwin ik heb mijn profiel gedaan

 


JanD ik zit denk op zijn gastnetwerk heb er geen verstand van dus zou het niet weten


JanD ik zit denk op zijn gastnetwerk heb er geen verstand van dus zou het niet weten

Hallo @ChantyMeerman het wifinetwerk waar je dan contact mee hebt heeft dan meestal als toevoeging in de naam GUEST of GAST o.i.d.


JanD en wat als je wel op de prive internet zit

 


@ChantyMeerman : Ik probeer je te bellen en ik bel afgeschermd. Ik doe straks nog weer een poging. Kun je dan opnemen?

Je bestelling is automatisch gaan lopen maar er is nog geen modemkoppeling. Dat kan legio redenen hebben.

Is er behalve de aansluiting die je op de foto laat zien nog een andere KPN aansluiting? In de meterkast bijvoorbeeld? Ik krijg het vermoeden dat er op die ‘varkensneus’ geen werkend signaal binnenkomt, namelijk. 

 


Leuk je even gesproken te hebben, @ChantyMeerman . 

Er lijkt geen signaal op de aansluiting te staan. Dat kan aan de interne bekabeling van de woning liggen. Een monteur kan dit onderzoeken en oplossen. 

Ik heb een ticket aangemaakt en verwacht dat je op korte termijn gebeld gaat worden voor het maken van een monteursafspraak. Als jij maandag nog niks gehoord hebt, geef je mij dan hier een seintje?


Enorm bedankt Erwin ik zal je een seintje geven als ik nog niks heb gehoord

 

vriendelijke groet 

 

Chantal


JanD en wat als je wel op de prive internet zit

 

Hallo @ChantyMeerman , dan is je buurman zeer onveilig  bezig en moet hij meteen zijn wachtwoord wijzigen, een gastaccount aanmaken en jou daar toegang toe geven als hij dat wil.

 


Beste Erwin ik heb een sms gekregen van kpn vandaag over de storing daar zat een link bij die je kan openen naar de kpn site waar je online een monteur afspraak kan maken nou wou ik dat doen vandaag maar hij pakt mijn 3 laatste cijfers van mijn bankrekening niet er staat dat mijn bankgegevens niet overeenkomen met de gegevens die ze hebben. Ik snap er niks van hoe kan ik nu een afspraak maken.

 

Met vriendelijke groet

 

Chantal


 

 

Hallo @ChantyMeerman , dan is je buurman zeer onveilig  bezig en moet hij meteen zijn wachtwoord wijzigen, een gastaccount aanmaken en jou daar toegang toe geven als hij dat wil.

 

Dat valt wel mee.Hier in de straat heb ik gewoon een onbeveiligd netwerk van een Ziggo connectbox en dit is geen gastnetwerk.Dat is pas onveilig.En als je je buren goed kent weet je wel of ze betrouwbaar zijn of niet.


@ChantyMeerman : We hebben samen snel een monteur ingeboekt. Die komt maandag tussen 12:00 en 14:00

Ik lees graag of hij/zij het maandag voor jou kan oplossen. 


Erwin ik zie net dat ik maandag tussen 12 en 14 al een afspraak heb staan op 6 december

 

 


Zou je mij weer kunnen bellen

 


Hallo @ChantyMeerman , in MijnKPN kun je die afspraak zelf verzetten.

Zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/monteur.htm


Beste Erwin ik heb zelf de afspraak verzet naar 6 December tussen 14 en 16


Goed zo! laat je weten hoe het afloopt?


Beste Erwin de monteur heeft alles opgelost we hebben weer internet en het interactieve tv is ook aan gesloten enorm bedankt voor je hulp.

 

Vriendelijke Groet 

Chantal

 

 

 


Super! Fijn dat alles weer werkt. Als er in de toekomst iets is, weet je mij te vinden.


Erwin dat komt helemaal goed ik blijf voor altijd bij kpn jullie hebben beter geregeld dan ziggo en jullie zijn klant vriendelijker en daar ben ik heel blij mee.  

 

Vriendelijke groet

 

Chantal


Erwin dat komt helemaal goed ik blijf voor altijd bij kpn jullie hebben beter geregeld dan ziggo en jullie zijn klant vriendelijker en daar ben ik heel blij mee.  

 

Vriendelijke groet

 

Chantal

fijn om te horen en mee eens:thumbsup: