Skip to main content
Beantwoord

KPN Box 12: internet valt steeds weg ondanks nieuw modem

• January 18, 2023
  • 7 reacties
  • 523 keer bekeken

Beste KPN, voorheen 4 jaar probleemloos met de box 10, nu sinds 3 weken steeds wegvallende verbinding. Nieuw modem sinds 1 week bied ook geen oplossing. Helpdesk komt er ook niet uit want zij meten op afstand een stabiele verbinding. Echter in de logging van het modem is duidelijk te zien dat de verbinding vanaf buiten steeds wegvalt. Hoe kan dit worden verholpen?

Graag een  oplossing hiervoor, want het thuiswerken is zo niet te doen.

Ik lees net dat er meer mensen hier last van hebben en bij hen is het glasvezelkastje vervangen. Is dat bij mij ook mogelijk?

Vast veel dank voor een snelle oplossing

Beste antwoord door Heikant

Hoi @Heikant, welkom hier. Ik zie tot aan de 21e veel verbrekingen. De afgelopen 2 dagen niet meer. Is het nu stabiel? Zo niet, dan wil ik je vragen te bellen met het nummer uit de sms die je 2 dagen geleden hebt ontvangen. 

@Bart_Z hoi Bart, het is inmiddels opgelost door een KPN monteur, Box 12 is vervangen door een andere versie en de glasverzelkast is ook vervangen, nu alles weer 100% in orde gelukkig

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 18, 2023

Wat is er met uw Experiabox v10 gebeurt? Waarom heeft u die niet meer?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2023

De V10 heb ik op aanraden van kpn geruild voor de V12. Maar helaas is daarmee het probleem van regelmatig wegvallend internet niet opgelost 🙁

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 18, 2023

@Heikant heb je dit soort dingen in huis?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2023

@Joep1965 nee die heb ik niet

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 23, 2023

Hoi @Heikant, welkom hier. Ik zie tot aan de 21e veel verbrekingen. De afgelopen 2 dagen niet meer. Is het nu stabiel? Zo niet, dan wil ik je vragen te bellen met het nummer uit de sms die je 2 dagen geleden hebt ontvangen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 23, 2023

Hoi @Heikant, welkom hier. Ik zie tot aan de 21e veel verbrekingen. De afgelopen 2 dagen niet meer. Is het nu stabiel? Zo niet, dan wil ik je vragen te bellen met het nummer uit de sms die je 2 dagen geleden hebt ontvangen. 

@Bart_Z hoi Bart, het is inmiddels opgelost door een KPN monteur, Box 12 is vervangen door een andere versie en de glasverzelkast is ook vervangen, nu alles weer 100% in orde gelukkig

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 24, 2023

Super! 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.