Skip to main content

Beste KPN, voorheen 4 jaar probleemloos met de box 10, nu sinds 3 weken steeds wegvallende verbinding. Nieuw modem sinds 1 week bied ook geen oplossing. Helpdesk komt er ook niet uit want zij meten op afstand een stabiele verbinding. Echter in de logging van het modem is duidelijk te zien dat de verbinding vanaf buiten steeds wegvalt. Hoe kan dit worden verholpen?

Graag een  oplossing hiervoor, want het thuiswerken is zo niet te doen.

 

Ik lees net dat er meer mensen hier last van hebben en bij hen is het glasvezelkastje vervangen. Is dat bij mij ook mogelijk?

 

Vast veel dank voor een snelle oplossing

Wat is er met uw Experiabox v10 gebeurt? Waarom heeft u die niet meer?


De V10 heb ik op aanraden van kpn geruild voor de V12. Maar helaas is daarmee het probleem van regelmatig wegvallend internet niet opgelost 🙁


@Heikant heb je dit soort dingen in huis?

 


@Joep1965 nee die heb ik niet


Hoi @Heikant, welkom hier. Ik zie tot aan de 21e veel verbrekingen. De afgelopen 2 dagen niet meer. Is het nu stabiel? Zo niet, dan wil ik je vragen te bellen met het nummer uit de sms die je 2 dagen geleden hebt ontvangen. 


Hoi @Heikant, welkom hier. Ik zie tot aan de 21e veel verbrekingen. De afgelopen 2 dagen niet meer. Is het nu stabiel? Zo niet, dan wil ik je vragen te bellen met het nummer uit de sms die je 2 dagen geleden hebt ontvangen. 

@Bart_Z hoi Bart, het is inmiddels opgelost door een KPN monteur, Box 12 is vervangen door een andere versie en de glasverzelkast is ook vervangen, nu alles weer 100% in orde gelukkig


Super! 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.