Skip to main content

Beste KPN, 

Halverweg dit jaar zijn wij over gestapt op een ander abonnementsvorm. Hierdoor hebben we van jullie ook een nieuw modem gekregen. Nu komt het dagelijks voor dat het internet plotseling wegvalt (zowel wifi als bekabeld). Na een paar minuten start hij zich opnieuw op en doet alles weer. Reset is al meermalen gedaan, maar nog zonder resultaat. 

ik zie graag een oplossing voor dit vervelende probleem. 

Hoi @Hidde90, welkom bij ons op het forum. Een wegvallende verbinding is heel erg vervelend inderdaad! Je hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik, hoe deed je die reset precies? Was dat door de stekker eruit te halen of met een paperclip?

Op het moment dat de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan met de lampjes op de Box 12? Blijven die wel branden og valt daar wat van uit? En de herstart die je noemt, die gaat vanzelf?

Doordat er geen gegevens op je profiel staan kan ik er verder niet meer over zeggen. Het lastige is dat we bij een verbrekende verbinding ook vaak achteraf kijken, dan zien we niet altijd wat er aan de hand was.

Als je belt (0800-0402) op het moment dat de verbinding is weggevallen kan een collega direct met je meekijken wat er aan de hand is, dat kan hierin de kortste klap zijn.