Skip to main content

Hi forumgebruikers,

vorige week een xperiabox 12 ontvangen omdat ik drie superwifi 2 versterkers hen aangeschaft. 
het omruilen van de box was gratis dus daar heb ik maar gebruik van gemaakt. 
Vorige week eigenlijk geen problemen gehad maar vanaf vandaag reboot de box om de 15 minuten. Monteur is langs geweest en geeft aan dat er software update moet komen om dit op te lossen en dat ze deze van afstand kunnen installeren. 
is er iemand die een tip heeft want ik krijg via dit forum de indruk dat het nog wel even kan duren?

Beste @Charcoal helaas zal je wel moeten wachten op deze update ben ik bang. Het enige wat zou kunnen helpen is wellicht de experia nogmaals een reset geven ( ik durf niet met precisie te zeggen dat dit werkt maar ik lees hier en daar dat het soms daarna is opgelost).

 

Zie het hoofdtopic voor meer informatie over wanneer deze update komt.


Hallo @Charcoal, welkom.

Het kan inderdaad zijn dat je last hebt van de problemen die hier beschreven staan:

In sommige gevallen kan je een update forceren door het modem een reset te geven. Lukt dit niet? Dan moeten we de volgende update afwachten. Als deze beschikbaar komt, zetten we dat in bovenstaande topic.


Ik wil iedereen bedanken voor de tips. Inmiddels is alles weer stabiel en heb ik geen last meer. 
Met ondersteuning van een super enthousiaste KPN monteur is alles tiptop in orde gekomen. Bedankt!