Skip to main content

Ik wil graag mijn Fritzbox omruilen voor de KPN box 12.

Echter krijg steeds antwoord dat hij niet leverbaar is, terwijl er mensen zijn die hem gewoon ontvangen.

Hoe kan dit en wanneer is hij weer leverbaar dan?

Grt Herco

 

Hey @HercoBakker ,

 

Waar heb je hem besteld/geselecteerd?

 

 


Dit had je al gevraagd in een ander topic. Dit is geen chatbox. De wachttijd op een moderator is momenteel een een dag of twee. Overigens kan je geen voorkeur aangeven voor een modem. Je kunt de v10, v10a of de 12 ontvangen.


Dit had je al gevraagd in een ander topic. Dit is geen chatbox. De wachttijd op een moderator is momenteel een een dag of twee. Overigens kan je geen voorkeur aangeven voor een modem. Je kunt de v10, v10a of de 12 ontvangen.

Ha oke, dacht dat het verkeerd ging dus vandaar. Sorry

 


Hey @HercoBakker ,

 

Waar heb je hem besteld/geselecteerd?

 

 

Ik heb er 2x erover gebeld, want had de v10a vervangen voor de Fritzbox. Omdat ik daar voor betaal wil ik hem omruilen voor de V12, is toen gezegt dat dat mogelijk is.


Hey @HercoBakker ,

 

Waar heb je hem besteld/geselecteerd?

 

 

Ik heb er 2x erover gebeld, want had de v10a vervangen voor de Fritzbox. Omdat ik daar voor betaal wil ik hem omruilen voor de V12, is toen gezegt dat dat mogelijk is.

De mensen die u aan de telefoon krijgt kunnen niet bepalen welk model u krijgt. Dat bepalen ze bij distributie. Onder andere op basis van wat ze op voorraad hebben.