Skip to main content
Beantwoord

KPN box 12 niet leverbaar?

• 30 mei 2021
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik wil graag mijn Fritzbox omruilen voor de KPN box 12.

Echter krijg steeds antwoord dat hij niet leverbaar is, terwijl er mensen zijn die hem gewoon ontvangen.

Hoe kan dit en wanneer is hij weer leverbaar dan?

Grt Herco

Beste antwoord door Nick83

HercoBakker schreef:
Julian Borghuis schreef:

Hey @HercoBakker ,

Waar heb je hem besteld/geselecteerd?

Ik heb er 2x erover gebeld, want had de v10a vervangen voor de Fritzbox. Omdat ik daar voor betaal wil ik hem omruilen voor de V12, is toen gezegt dat dat mogelijk is.

De mensen die u aan de telefoon krijgt kunnen niet bepalen welk model u krijgt. Dat bepalen ze bij distributie. Onder andere op basis van wat ze op voorraad hebben.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Hey @HercoBakker ,

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 30 mei 2021

Dit had je al gevraagd in een ander topic. Dit is geen chatbox. De wachttijd op een moderator is momenteel een een dag of twee. Overigens kan je geen voorkeur aangeven voor een modem. Je kunt de v10, v10a of de 12 ontvangen.

• Auteur
  • Topper
  • 17 reacties
  • 30 mei 2021
Joep1965 schreef:

Dit had je al gevraagd in een ander topic. Dit is geen chatbox. De wachttijd op een moderator is momenteel een een dag of twee. Overigens kan je geen voorkeur aangeven voor een modem. Je kunt de v10, v10a of de 12 ontvangen.

Ha oke, dacht dat het verkeerd ging dus vandaar. Sorry

• Auteur
  • Topper
  • 17 reacties
  • 30 mei 2021
Julian Borghuis schreef:

Hey @HercoBakker ,

Ik heb er 2x erover gebeld, want had de v10a vervangen voor de Fritzbox. Omdat ik daar voor betaal wil ik hem omruilen voor de V12, is toen gezegt dat dat mogelijk is.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2021
HercoBakker schreef:
Julian Borghuis schreef:

Hey @HercoBakker ,

De mensen die u aan de telefoon krijgt kunnen niet bepalen welk model u krijgt. Dat bepalen ze bij distributie. Onder andere op basis van wat ze op voorraad hebben.