Skip to main content

Bij ons is vandaag het internet abonnement ingegaan maar nu we de modem willen aansluiten krijgen we geen internet verbinding we kunnen het wifi netwerk wel zien maar niet er mee op internet. De box is verbonden via een telefoon stekker op de coax. En nu blijft het groene lampje van het internet op de modem knipperen 

Graag hier een op lossing voor

 

Mvg henk

@Lanahenk Hoi Henk en van harte welkom op ons forum.

We helpen je hier graag op weg met de installatie van je nieuwe pakket. Ik lees dat je de KPN Box 12 op de coax aansluiting hebt aangesloten. Bij KPN kan je op twee manieren verbinding krijgen, afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres. Dat kan via de DSL verbinding, ook wel de telefoonaansluiting genoemd, of via glasvezel. Doordat het modem nu op coax aangesloten is, krijgt het geen verbinding. Ik raad je aan om onze installatiehulp te volgen, deze helpt je er stap voor stap doorheen.

Kom je er daarmee niet uit, kan je ook gratis bellen met onze klantenservice via telefoonnummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen onze collega's je met aansluiten. Je mag het natuurlijk ook gerust hier laten weten als je vragen hebt.


@Lanahenk Hi Henk, ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent. Zo niet of als je vragen hebt, geef dan gerust een seintje.