Skip to main content

Sinds 3 weken hebben wij de nieuwe mooie zwarte router van kpn,

nu hadden we eerst bijna 2 weken geen telefonie nu is dit opeens opgelost maar nu valt onze router steeds uit en herstart zichzelf gemiddeld 3/4 keer per dag.. hoe valt dit optelossen???

 

HELPP

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @AngelVanEck, oei dat is van de regen in de drup belanden. Als je storing hebt, vallen dan alle lampjes op de V12 dan uit? Om de oorzaak hiervan te achterhalen lijkt het me verstandig dat jouw verbinding eens wordt doorgemeten. Via de klantenservice (gratis nummer: 0800-0402) kan dit dan ook direct tot een oplossing leiden. 
Via het forum kan dat ook, vul dan jouw profiel in en geef mij hier even een seintje. 


Goedemiddag @AngelVanEck, oei dat is van de regen in de drup belanden. Als je storing hebt, vallen dan alle lampjes op de V12 dan uit? Om de oorzaak hiervan te achterhalen lijkt het me verstandig dat jouw verbinding eens wordt doorgemeten. Via de klantenservice (gratis nummer: 0800-0402) kan dit dan ook direct tot een oplossing leiden. 
Via het forum kan dat ook, vul dan jouw profiel in en geef mij hier even een seintje. 

Hoi jeroen.. dit is dus 3 dagen geleden gedaan..

waardoor hij paar keer gereset is vanwege geen telefoon,

nu vandaag papa gebeld na kpn maar moesten even stekker in en eruit halen van glasvezel verbinding en zou het moeten opgelost zijn .. zo niet komt er een monteur..