Skip to main content

Sinds enkele weken op advies van KPN mijn modem vervangen voor een Box V12.

Helaas moet ik constateren dat op een willekeurig moment elke dag wel de internetverbinding op zowel de vaste netwerk en WIFI aansluiting niet meer werkt.

Door het het modem te resetten of langere tijd te wachten wordt deze weer hersteld.

Op de netwerkpoort 1 van de Box V12 waarop de TV tuner is aangesloten is ook een Experia Wifi aangesloten.

Als de internetverbinding wegvalt heb ik nog wel TV beeld wat wel heel vreemd is.

Op het modem zijn alle lampjes aan en kan ik iet constateren dat er geen internet zou zijn.

Met mijn oude modem heb ik deze problemen niet gehad.

 

 

Hoi @John Schenkels, welkom bij ons op het forum. Wat een gek probleem, dat de verbinding zowel bekabeld als Wifi tegelijkertijd wegvalt maar dat de tv wel blijft werken.

Hoe zijn alle apparaten aangesloten? Je zegt al dat er een Experia Wifi wordt gebruikt. Gaan alle apparaten die internet gebruiken via de Experia Wifi, of zijn er ook apparaten direct op de Box 12 aangesloten? En hoe/waar is de tv-ontvanger aangesloten? 

Kan je ons er meer over vertellen?


Beste Jasper.

Ik heb contact gehad met de servicedesk (0800-0402) en besloten om het modem om te wisselen voor een experia  zte H369A.

Hierna heb ik geen problemen meer ondervonden.

 

 


Dat is goed om te lezen @John Schenkels, ik ga er vanuit dat het ook zo blijft. Als we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.