Skip to main content
  • Er branden 4 groene lichtjes op mijn modem en die van “power” in het midden niet/heel licht.
  • Wanneer ik de modem van de stroom haal en na een tijdje weer aan zet, dan branden de lichtjes nog net zo als ervoor.
  • Wanneer ik de modem probeer te resetten, dan gebeurt er helemaal niets.
  • Er is geen wifi netwerk zichtbaar.
  • Als ik mijn laptop bedraad aansluit, krijg ik geen ethernet verbinding.

Hij heeft na binnenkomst letterlijk een paar uur gewerkt en stopte er daarna uit het niets mee. Iemand ideeën? 

@Ninn Dat lijkt mij een hardware probleem dan inderdaad. Je kan hem dan een tijdje van de spanning afhalen om te kijken of dat helpt. Anders zou ik je willen vragen om contact te zoeken met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je meteen verder!


@Remco_ Helaas heeft dat ook niet geholpen. Hij start ook niet op met verschillende lampjes, ze worden direct alle 4 weer groen en blijven dat. Telefonisch konden jouw collega's mij helaas niet verder helpen. Het kan tot 48 uur duren voordat een bepaalde afdeling mij terug gaat bellen om bovenstaande vast te stellen en eerder een monteur inplannen / vervangende modem toesturen was niet mogelijk gaven ze aan. Vandaar mijn hoop dat er hier nog iemand met een briljante oplossing zou komen 😅


Ai als resetten niet helpt dan ben ik ook beetje door mijn ideeën vrees ik. Er is dus wel een storingsmelding aangemaakt door mijn collega's? Dan nemen mijn collega's van de Technische Dienst spoedig contact op! Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!