Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb een glasvezelverbinding XGS-PON, sinds maart 2022 merk ik dat mijn verbinding er soms even uit ligt, momenteel gebeurt dit nog niet zo vaak maar het moet natuurlijk niet erger worden.

Vóór maart 2022 heb ik hier nooit last van gehad en het enige wat ik kan bedenken is dat het aan de 516 firmware ligt.

Graag hulp.

 

Word ik nog geholpen?


Hoi @Zeelandenaar, welkom op ons forum!
Een reactie van ons moderators kan hier soms even duren. Als je liever direct geholpen wilt worden kun je het beste met ons bellen op 0800-0402. Daar heb je direct contact!

Dat gezegd hebbende is dit een bekend issue. Dit wordt opgelost met een komende softwareupdate. Zie ook:

Een reset wil overigens nog wel helpen soms. Zie ook:

 


Hallo @Thomas 

Ik heb nu de nieuwe 516 firmware, welke nieuwe versie komt er en is er al bekend wanneer deze update beschikbaar komt?

1 keer per week kan ik nog mee leven, mocht het vaker voorkomen dan zal ik de reset proberen.


Heb ik nog niets over bekend helaas maar zodra we daar meer over weten zullen we het eerder genoemde topic updaten!


@Thomas

De verbinding valt nu elke paar dagen een keer weg.

Ik kan volgende maand overstappen dus hopelijk komt er snel een oplossing anders zijn jullie mij uit kwijt.